Imieniny: Bogusława, Liwiusza, Tekli 23 września 2017    Pogoda

Na żywo: Suwałki  | Ełk 

ogłoszenia

Ogłoszenia

Odstęp


Mama pacjentki skarży się na szpital

Foto: Radio 5   

Na sposób udzielenia pomocy w Izbie Przyjęć Szpitala Miejskiego Pro Medica w Ełku skarży się mama 11-letniej dziewczynki. Pani Ania zgłosiła się do lekarza we wtorek (05.09.) po godzinie 22:00. Jak mówi w rozmowie z Radiem 5 – córka miała ranę nogi, było podejrzenie ciała obcego w stopie. Z relacji kobiety wynika, że doktor dyżurująca tego wieczoru poinformowała, że „chirurdzy nie zajmują się takimi rzeczami” i dała skierowanie „pilne” do poradni na następny dzień.

Fakt zgłoszenia się na Izbę Przyjęć 11-latki z podejrzeniem ciała obcego w stopie potwierdza w rozmowie z Radiem 5 Maciej Wojciechowski Naczelny Lekarz Szpitala Pro Medica w Ełku.  Jednak jak zastrzega – nie była to sytuacja nagła, wymagająca natychmiastowej interwencji chirurgicznej.
– Mama dziewczynki przyznała, że do zdarzenia doszło dwa dni wcześniej. Dlatego wystawione zostało pilne skierowanie do poradni chirurgicznej na następny dzień – tłumaczy Wojciechowski.

Mama 11-latki nie wyklucza skierowania sprawy do rzecznika praw pacjenta.

Autor: jwe     Data: 6 września 2017

   
Tagi:

20 Komentarzy

  1. Milka Odpowiedz

    Miałam to samo jak utknęła w gardle ość dla mojego dziecka. Oni się tym nie zajmują i tyle. Ciężko zatrudnić im chirurga dziecięcego? Ten szpital to względem dzieci to tragedia . Niech mama tej dziewczynki zgłosi to gdzie trzeba . Dla samej siebie i dla innych rodziców którzy również nie otrzymali pomocy.

  2. Elczanka Odpowiedz

    Niech matka lepiej uważa żeby sama nie została pociągnięta do odpowiedzialności za to że odrazu nie udzieliła dziecku pomocy ,tylko na 2-3 dzień . I niewiem po co to wogole nagłaśniać . Uważam że szpital w Ełku jest bardzo dobra placówka ,nigdy się nie zawiedlismy . Powinna teraz przeprosić że poleciała do radia robić sztuczna gownoburze .

    1. MAMA Odpowiedz

      A GDZIE TA MAMA BYLA PRZEZ 2 DNI ,ZE RAPTEM SIE OBUDZILA I ROBI AFERE SKORO CZEKALA 2 DNI TO DO RANA NIEDALEKO I MOGLA POJSC DO PRZYCHODNI ,ROZUMIEM ZE SKORO SIE JUZ UDALA DO SZPITALA TO OCZEKIWALA POMOCY DLA SWOJEGO DZIECKA ,ALE SKORO LEKARZ OCENIL ZE MOZE POCZEKAC DO RANA TO CHYBA WIE CO MOWI

  3. Antek Odpowiedz

    Napad uczuć macierzyńskich po 22.00? Uraz sprzed dwóch dni? Babo wstydu nie masz? Zrób awanturę ,napisz do wszystkich świętych i pokarz jaką jesteś idiotką.Pieniactwo bo mi się nalerzy

  4. miła Odpowiedz

    mi tez tak udzielono porady nie pomocy jutro do poradnii chirurgicznej to poprosiłam zeby wstawił mi lekarz ze pilne bo tam tez termin ot co i po co fatygowac sie

  5. A Odpowiedz

    Pani koniecznie musi zgłosić sprawę do rzecznika w Olsztynie bardzo szybko reagują w takich sprawach sam kiedyś już miałem problem z tym szpitalem ale rzeczniczka bardzo szybko wyjaśniła sprawę i już tacy mądrzy nie byli, a co do Wojciechowskiego to zawsze broni swoich medyków więc skargi u niego nic nie dadzą.

  6. Andzela Odpowiedz

    Teraz bardziej dba sie o zwierzeta.Czlowiek jest na drugim miejscu.,Jestem jak najbardziej za ta pania.Lekarze sa dla nas a nie my dla nich.

  7. ełczanka Odpowiedz

    Od nagłych przypadków jest SOR nie izba przyjęcć, ale to nie był nagły przypadek. Zdarzenie miało miejsce 2 dni wcześniej. Powinna podziękować lekarce dyżurującej, za to, że dała skierowanie do przychodni. Bo normalnie to mówią, że trzeba iść do lekarza rodzinnego po skierowanie

  8. zorientowany Odpowiedz

    Mama twierdzi ze nie udzielono jej pomocy? To niby co robiła w gabinecie lekarza,? Czyżby lekarz nie zbadał jej dziecka? Czy lekarz nie podjął decyzji? Czy nie wydał skierowania? A to ze po dwóch dniach od zdarzenia mam chciała , żeby teraz i natychmiast zrobiono – no właśnie co miało by się stać? Co trzeba było zrobić , czego by nie zrobiono następnego dnia rano? A może również trochę szacunku dla pracy ludzkiej. Gdzie ta pani była przez dwa dni – mogla się zgłosić wszędzie – lekarz rodzinny, poradnia byłaby załatwiona spokojnie i bez nerwów. No cóż pewnie nie miała czasu.

    1. Realista Odpowiedz

      Kuriozalny wpis – o ile mi wiadomo, to w Oddz. Pediatrycznym najważniejsze są dzieci, a nie rodzice. Moim pociechom zawsze udzielano tam szybkiej i fachowej pomocy. Może chodzi o płacenie za łóżko przy dziecku? Dowiadywałem się o to i niestety NFZ nie daje ani złotówki za nocleg i obsługę rodzica, więc kto to ma finansować? Pretensje trzeba mieć do decydentów, np. ministra zdrowia, a nie do szpitala, który ledwie wiąże koniec z końcem…

  9. ja Odpowiedz

    ale może to nie było takie groźne że po dwóch dniach zainteresowana się tym i dlatego czekała tak długoa lekarz jest po to żeby pomóc obrazu więc po co takie komentarze dziwne Czemu w Szpitalu Wojskowym pomogli od razu w szpitalu Promedica zawsze i zawsze a zawsze jest problem.

  10. ja Odpowiedz

    co ten facet gada Pacjentka zgłosiła się dziś powiedziała że wczoraj zakuła to jakie 2 dni jakie 2 dnion tylko broni swoich lekarzy

  11. Maria Odpowiedz

    Całkiem niedawno byłam w owym szpitalu, fakt że tylko ja zastrzyk, ale byłam i widziałam pracę personelu izby przyjęć, nie dość że mają bardzo dużo pracy to muszą uzerac się z takimi pacjentami jak matka tej dziewczyny, wiadoma rzecz że pierwszeństwo mają karetki, skierowania i pilne przypadki a nie dwudniowe urazy czy ból gardła, gorączka i katar ale sa tez takie ewenementy które uważają że ból gardła to stan zagrożenia życia. Wielki szacunek dla pracowników izby przyjęć, nigdy nie powiem na was zlego słowa, zawsze miła obsługa i wielkie pozdrowienia dla Pana pielegniarza, który to robił mi zastrzyk, złota rączka, uśmiechnięty i miły i zrobiony zastrzyk bezbolesnie. Ma fach w ręku i widać że robi to z powołania. A co do lekarza który przyjmował to dziecko to myślę że wiedział co robi i gdzie wystawia skierowanie.

  12. Joanna Odpowiedz

    Mamusia , haha , po dwóch dniach przypomniała sobie o dziecku , nie lekarzy ciągac tylko ja , tak dba o dziecko.Ja ze swoimi dziecmi jak byłam po 18 zawsze zbadane od stóp po samą głowe , a jak lezały na oddziale to pielęgniarki mega fajnie podchodzily i do dzieci i do mnie ,

  13. Pacjentka Odpowiedz

    Powiem jedno-obsługa w tym szpitalu jest na najwyzszym poziomie.mam prownanie.w trakcie wakacji dziecko zachorowalo.ponechalismy z synem do izby przyjec szpitala w woj.zachodnio-pomorskim.pani pielegniarka nie widzac nawet dziecka poinformowala,ze bedziemy czekac 6 godzin.dodam,ze w poczekalni byly moze ze 3 osoby. W naszym szpitalu pacjenci obsługiwani sa niemalze od ręki.zawsze z sercem i usmiechem!!!pozdrawiam serdecznie cały personel naszego szpitala!!!❤

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Portal radio5.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zawartych w komentarzach użytkowników.