Widoczność Twojej strony spada? Wykonaj audyt SEO w Fabryce Marketingu!

seo

Widoczność w sieci to jeden z najważniejszych atutów każdej firmy – w zasadzie niezależnie od branży, w której działa. Jeśli zauważyłeś, że na Twoją skrzynkę mailową wpływa coraz mniej zapytań, a na stronę trafia coraz mniej internautów, warto przyjrzeć się jej pozycji w Google. Jest niższa, niż oczekiwałeś? Wykonaj audyt SEO w Fabryce Marketingu i przekonaj się, co może być tego przyczyną oraz dobierz odpowiednie środki!

Pozycjonowanie to nieustanna praca

Warto pamiętać, że pozycjonowanie stron internetowych jest procesem ciągłym. Co prawda raz uzyskane wyniki są dość trwałe, ale bez ciągłej optymalizacji strony w końcu zaczną się pogarszać. Dlatego stała współpraca z dobrą agencją SEO to najlepszy pomysł. Koszty takiego przedsięwzięcia są niewielkie, szczególnie w odniesieniu do korzyści, jakie można dzięki temu uzyskać. Decydując się na stałą obsługę SEO, najprawdopodobniej nie będziesz musiał się martwić pogorszeniem widoczności swojej witryny. Warto o tym pamiętać, gdy już wykonasz audyt SEO w Fabryce Marketingu, zażegnasz obecny kryzys i wrócisz na upragnioną pozycję!

Dlaczego Twoja strona spada w rankingu Google?

Może być wiele przyczyn spadku pozycji witryny w wynikach wyszukiwania. Właśnie dlatego potrzebna jest pomoc profesjonalistów, którzy pomogą je rozpoznać i szybko naprawić wszelkie błędy negatywnie odbijające się na widoczności. Najczęściej wykrywanymi powodami utraty dotychczasowej pozycji i spadku liczby odwiedzin są:
– kara ręczna od Google – nałożona przez pracowników Google osobiście weryfikujących witryny, nakładana za działania niezgodne z wytycznymi wyszukiwarki;
– zmiany w algorytmie Google – wprowadzane dość często, czasami mają duży wpływ na wyniki pozycjonowania;
– zmiany w sposobie wyświetlania wyników wyszukiwania – np. informacje przedstawiane jako featured snippet, które sprawiają, że użytkownik poznaje odpowiedź na swoje pytanie bez wchodzenia na stronę;
– działania konkurencji – zintensyfikowanie działań SEO przez Twoich bezpośrednich konkurentów;
– utrata linków przychodzących – ujemny bilans nowych linków względem utraconych;
– różnego rodzaju zmiany na stronie – a także, np. migracja witryny.
Jeśli nie monitorujesz stale wyników pozycjonowania, łatwo przegapić te zdarzenia. Wówczas samodzielne rozpoznanie przyczyny spadającej pozycji bywa trudne. Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest profesjonalny audyt SEO, który weźmie pod uwagę wszystkie czynniki rankingowe i dokładnie zbada stronę.

Czym jest audyt SEO?

Audyt SEO to rodzaj badania, którego wynikiem jest raport dotyczący widoczności strony internetowej. Analiza bierze pod uwagę wszystkie czynniki wpływające na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu uzyskuje się rzetelny obraz stanu witryny względem wymogów Google. Co jednak najważniejsze, audyt SEO nie tylko identyfikuje problemy i błędy, ale również prezentuje wnioski i wskazówki, których wdrożenie przyczyni się do poprawy pozycji strony w wynikach wyszukiwania.

Co da Ci audyt SEO w Fabryce Marketingu?

Dokładnie przeprowadzony audyt SEO to kopalnia informacji o stronie, jej wynikach i czynnikach, które na nie wpływają. Stanowi zestaw wyznaczników do działania w kierunku poprawy widoczności witryny. Bez uprzednio przeprowadzonego audytu wszelkie działania w obszarze SEO mogą być prowadzone jedynie na oślep, na podstawie przypuszczeń, co zdecydowanie utrudnia uzyskanie satysfakcjonujących wyników. Dlatego właśnie warto zaufać ekspertom.

Audyt SEO w Fabryce Marketingu to wnikliwa analiza, która pomoże rozpoznać, dlaczego widoczność Twojej witryny spada i zaproponuje konkretne rozwiązania pozwalające odwrócić ten trend. To również idealny wstęp do podjęcia jakichkolwiek działań SEO. Specjaliści Fabryki Marketingu podczas swoich badań biorą pod uwagę wszystkie znane czynniki rankingowe Google oraz cechy, które mogą mieć wpływ na funkcjonalność strony i jej postrzeganie przez użytkowników. Dzięki temu ponowna poprawa jej widoczności będzie znacznie łatwiejsza. Co najważniejsze, audyt SEO w Fabryce Marketingu jest obiektywny, dzięki czemu wydobywa wszelkie wartościowe dane.

Artykuł sponsorowany

Exit mobile version