Modernizacja linii nr 223 pod znakiem zapytania

torowisko tory pociag kolej 4

region

Prezes PiS w okręgu olsztyńskim Jerzy Szmit apeluje do zarządu województwa warmińsko-mazurskiego o udział finansowy w modernizacji linii kolejowej nr 223 łączącej Czerwonkę, Mrągowo oraz Mikołajki i Orzysz. Jak powiedział dziś (19 stycznia), wciąż nie ma potwierdzenia deklaracji, niezbędnego do skorzystania z programu Kolej Plus.

Dlaczego nie ma potwierdzenia? To słuchaczom Radia 5 wyjaśnił wicemarszałek województwa Marcin Kuchciński.

W założeniu te 15 procent miało być dzielone na pół. Połowę miały wyłożyć samorządy i tyle samo zarząd województwa. Wkład procentowy po wzroście cen pozostałby ten sam, lecz kwoty poszły mocno w górę. Samorządów, jak mówi Kuchciński, nie stać było na swoje 7,5 procent całej inwestycji już wcześniej.

Wiele wskazuje więc na to, że modernizacja linii kolejowej nr 223 musi poczekać na lepsze czasy.

Exit mobile version