Chcecie kupić „samorządowy” węgiel? Potrzebny drugi wniosek

22 08 18 ceran i sznel

Suwałki

O zasadach nabycia tak zwanego „samorządowego węgla” mówił w czwartek (17.11) w Radiu 5 Kamil Sznel, naczelnik Wydziału Obsługi Prezydenta, Komunikacji Społecznej i Promocji Urzędu Miasta w Suwałkach.

Jak informowaliśmy, miasto przystąpiło do rządowego programu dystrybucji węgla. Trzeba jednak zaznaczyć, że jest trochę papierologii. Osoby, które zgłosiły zapotrzebowanie na węgiel, muszą teraz złożyć wnioski o zakup węgla. Wnioski można pobrać w Urzędzie Miejskim w Suwałkach lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Miejskiego. Dokumenty można składać na 2 sposoby: osobiście, w ratuszu przy ulicy Mickiewicza oraz przez internet, przy czym potrzebny będzie Profil Zaufany lub certyfikat kwalifikowany.

Osobom, które mają pytania dotyczące nabycia węgla służą pomocą miejscy urzędnicy z Wydziału Spraw Obywatelskich.

Dodajmy, że według wstępnego rozpoznania, zapotrzebowanie na zakup węgla w Suwakach złożyły 293 osoby. Węgiel, który sprowadzi samorząd nie może być droższy niż 2 tysiące złotych za tonę.

Pełne nagranie audycji:

Exit mobile version