Czy w 2023 roku można się wybić na Instagramie?

pexels liza summer 6347558

Źródło: pexels.com

Instagram, to bardzo popularne medium społecznościowe, dzięki któremu ludzie mogą dzielić się swoimi zdjęciami, krótkimi filmikami oraz postami. Jest to również platforma, która umożliwia zarabianie pieniędzy, ale żeby stało się to realne, najpierw trzeba się wybić i zdobyć popularność, ponieważ to obserwujący są kluczowi w zarabianiu. Z tego powodu Internet pełny jest pytań, jak wybić się na Instagramie?

Dlaczego ludzie chcą się wybić na Instagramie?

Najczęściej powodem są finanse. Wiele słyszy się, ile zarabiają osoby z Instagrama, a jedyne co robią, to publikują tam treści, inni również chcą zarabiać w ten sposób, może dzięki temu rzucić pracę na etacie, ale najpierw muszą się w jakiś sposób wybić, zdobyć popularność, aby m.in. marki chciały z nimi podjąć współpracę albo zarabiać w inny sposób. Niezależnie od wybranej metody potrzebni są obserwujący, dlatego ludzie szukają różnych sposobów, aby ich zdobyć.

Czy możliwe jest jeszcze wybicie się na Instagramie?

Nic nie stoi na przeszkodzie, aby wybić się na Instagramie. Trzeba tylko znaleźć odpowiedni sposób, który okaże się skuteczny w dotarciu do ludzi. Jeżeli innym się udało, to wszyscy mogą to zrobić, trzeba tylko wiedzieć, jak to zrobić. Nie tracić czasu na nieskuteczne sposoby i podejść do sprawy na poważnie. Nie ma znaczenia czy to rok 2016, 2020, czy 2023.

Skuteczne sposoby wybicia się na Instagramie w 2023 roku

Dotarcie do ludzi jest ważne, ale gdy to się uda, to trzeba mieć coś ciekawego do pokazania, co ich zainteresuje i postanowią śledzić profil, czyli ciekawa treść. Jest coś w twierdzeniu „ciekawa treść zawsze się obroni”, nie jest prawdą, że zrobi to sama, bo trzeba jej w tym pomóc, należy pokazać ją ludziom, a oni sami zdecydują, czy jest wystarczająco dobra, aby zostali z nią na dłużej.

Rolki na Instagramie

Ciekawie nagrana rolka może dotrzeć do tysięcy osób. Ten rodzaj treści szybko zyskał popularność, a ludzie bardzo go polubili, więc warto to wykorzystać. Filmiki lepiej się pozycjonują niż posty i zdjęcia i są kolejnym sposobem zdobywania nowych widzów i budowania z nimi relacji.

Zakup lajków i followersów na Instagramie

Jest wiele stron, które oferują taką usługę. Nie wszystkie są uczciwe, dlatego warto najpierw zapoznać się z opinią na ich temat. Są to usługi zarówno płatne, jak i darmowe, jednak w tym przypadku warto zapłacić, będzie to usługa pewniejsza i wyższej jakości. Zakup lajków i followersów sprawi, że konto będzie bardziej aktywne, algorytm to zauważy i zacznie polecać profil, co spowoduje, że kolejni ludzie go zauważą. Im większy przyrost, tym szybciej algorytm zareaguje. Like mają duży wpływ na algorytm, dlatego ludzie tak o nie walczą. Metoda ta może okazać się bardzo skuteczna i pomóc w szybkim wybiciu się na Instagramie.

Prawidłowe hasztagi

Przede wszystkim powinny być one zgodne z publikowaną treścią, a nie dodawane na oślep, aby tylko było jak ich najwięcej lub dodać hashtag, tylko dlatego, że jest popularny. Jeśli treść dotyczy motoryzacji, to hashtagi powinny być z nią powiązane, jeżeli kosmetyków, to związane z kosmetykami. Trzeba również pamiętać o zakazanych hasztagach, przez które Instagram może obniżyć zasięgi, a w skrajnych przypadkach dostać blokadę. Jeżeli nie ma docelowej grupy odbiorców, to można użyć hasztagów ogólnych.

Regularne dodawanie treści

Lubią to zarówno algorytmy, ponieważ profil jest aktywny, ale również ludzie, którzy wiedzą, kiedy spodziewać się czegoś nowego. Sytuacja, gdzie wchodzi się na profil raz, drugi, trzeci, a tam ciągle nie ma nic nowego, może spowodować, że taki obserwujący już nie wróci i znajdzie kogoś bardziej regularnego. Najlepiej stworzyć plan regularnego dodawania, a nawet przygotować sobie treści wcześniej. Dobrze jest również znaleźć najlepszą porę do dodawania nowych postów. Podobno najlepsze są godziny przedpołudniowe, ale każdy profil rządzi się swoimi prawami, dlatego najlepiej samemu to sprawdzić, zamiast opierać się na ogólnych statystykach.

InstaStories

Są to krótkie relacje, które będą dostępne na profilu przez 24h. Warto umieszczać je regularnie i zadbać o to, aby były ciekawe. Jeżeli zainteresują ludzi, będą oni regularnie wracać i sprawdzać, czy zostało dodane coś nowego.

Udzielanie się na innych profilach w Instagramie i dbanie o swoich obserwatorów
Komentowanie innych profili, to dobry sposób na pokazanie się ludziom, szczególnie jeśli komentowany profil cieszy się popularnością. Wystarczy poświęcić na to 10 – 15 minut dziennie, a aktywność zostanie zauważona przez ludzi. Instagram to miejsce interakcji z ludźmi, dlatego nie można ignorować swoich obserwatorów. Odpowiadanie na komentarze, słuchanie ich sugestii, a nawet przeprowadzanie ankiet, to dobre sposoby na budowanie relacji z widzami.

Sprawdzanie skuteczności działań

Jedne działania mogą być bardziej a inne mniej skuteczne, dlatego dobrze jest sprawdzać ich skuteczność i powielać te, które działają najlepiej. To spowoduje szybsze wybicie się na Instagramie. Stosowanie metod z zerową lub niską skutecznością nie przyniesie żadnych efektów.

Co nie pozwoli wybić się nam na Instagramie?

Najczęstszy błąd to brak strategii. Po prostu wrzucanie postów, zdjęć, filmików, które są do nikogo, ciężko określić ich grupę docelową. Zero wyróżniających cech profilu również można uznać za błąd, skoro profil wygląda jak tysiące innych, to dlaczego ludzie mają się nim zainteresować? Brak jakiejkolwiek promocji to kolejny błąd. Ludzie muszą się w jakiś sposób dowiedzieć o powstaniu nowego konta na Instagramie, a założenie go i brak dalszych działań to droga donikąd. Częstym błędem jest też brak lub zła interakcja z widzami. Trzeba dać się lepiej poznać, pokazać swoje zainteresowania i pasję, zainteresować swoją osobą.

Jeżeli zaplanuje się odpowiednią strategię i dobrze ją wykona, to jak najbardziej da się wybić na Instagramie w 2023 roku. Najważniejsza kwestia to zainteresowanie ludzi swoim profilem i dodawanie interesujących treści, jeżeli to zostanie spełnione, to profil zyska popularność.

Artykuł sponsorowany

Exit mobile version