Giżycko
– To jest najlepszy moment, aby złożyć wniosek o wydanie Giżyckiej Karty Mieszkańca – mówi Katarzyna Zadroga z Biura Promocji i Polityki Społecznej Urzędu Miasta w Giżycku.
Posiadanie karty ściśle związane jest z miejscem rozliczenia się z podatków. Aby otrzymać dokument należy w urzędzie pokazać pierwszą stronę zeznania podatkowego, które składamy do Urzędu Skarbowego. Tu ważne jest aby adresatem zeznania była giżycka placówka. Ważny jest też adres zamieszkania osoby ubiegającej się o kartę. Musi być to Giżycko.
Wnioski można złożyć osobiście w urzędzie, lub przesłać mailem na adres gkm@gizycko.pl.
W tym roku kończy się okres ważności pierwszych wydanych przez urząd miasta dokumentów.
Plastikowe karty mieszkańca nie są wymieniane, urzędnicy przedłużają jedynie ich ważność na kolejnych 5 lat.