Najlepsze książki o marketingu. 5 poradników, które zawsze warto mieć pod ręką

1vd

Bez skutecznego marketingu trudno dziś o sukces w jakiejkolwiek gałęzi biznesu. Każda szanująca się firma zatrudnia więc własnych marketingowców lub współpracuje z agencją. Jak grzyby po deszczu powstają też kolejne marketingowe książki. W gąszczu publikacji trudno znaleźć te naprawdę wartościowe. Przychodzimy Ci jednak z pomocą. Poznaj poradniki pełne praktycznych rad, które przydadzą się każdemu, kto ma cokolwiek wspólnego z marketingiem!

1 “Sprzedawaj więcej” – Marcin Osman, Kamila Kruk

Trudno o bardziej praktyczną książkę niż “Sprzedawaj więcej” Marcina Osmana i Kamili Kruk. Choć sami autorzy podkreślają, by nie traktować publikacji jedynie jako książki marketingu, jej wartość w tym obszarze jest niezaprzeczalna.
To zbiór gotowych strategii, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż i poprawić wyniki w każdej branży. Możesz je wdrożyć natychmiast, bez wielkich przygotowań. Przykładem są sami autorzy, którzy z powodzeniem prowadzą własne wydawnictwo. Więcej ich publikacji znajdziesz na https://www.osmpower.pl/ksiazki-o-marketingu.

2 “Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie” – Artur Jabłoński

Media społecznościowe są dziś potężnym orężem w ręku marketingowców. Tyle że niektórzy niepotrzebnie rażą nim na oślep. Dzięki książce Artura Jabłońskiego perfekcyjnie opanujesz reklamę na Facebooku i Instagramie, a później pochwalisz się lepszymi wynikami swoich kampanii.
To poradnik pełen praktycznej wiedzy. Autor opisuje poszczególne cele kampanii w mediach społecznościowych, omawia rodzaje reklam. Co najważniejsze, daje Ci też gotową wiedzę techniczną: krok po kroku pokazuje, gdzie i co trzeba kliknąć. To jednak nie tylko książka dla początkujących. Doświadczeni marketingowcy znajdą w niej sprawdzone triki na zwiększenie skuteczności reklam.

3 “E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda” – Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski

To prawdziwe kompendium wiedzy na temat kolejnej ważnej przestrzeni marketingowej – e-mail marketingu. Autorzy rozprawiają się z mitami, które funkcjonują w tym obszarze. Pierwszy i najważniejszy jest taki, że e-mail marketing może być naprawdę skuteczny!
Dzięki temu poradnikowi Twoje newslettery zmienią się nie do poznania. Dąbrowski i Kłodawski to praktycy, którzy w swojej książce pokazują, jak e-mail marketing pomoże Ci w sprzedaży, utrzymywaniu klientów czy też w celach informacyjnych. Dostaniesz na tacy konkretne wskazówki i metody.

4 “Marketing Mody” – Harriet Posner

Trudno wyobrazić sobie branżę, w której marketing – a wraz z nim również branding – miał większe znaczenie niż w modzie. Wytworzenie odpowiedniej aury wokół marek i produktów często jest tu znacznie ważniejsze niż faktyczne, użytkowe walory ubrań.
Jeżeli zajmujesz się modą, lepszego poradnika od książki Harriet Posner nie znajdziesz. Podchodzi do sprawy kompleksowo. Omawia wszystkie narzędzia, z których korzystają dziś marketerzy zajmujący się modą. To z jednej strony modowe targi, z drugiej marketing wirusowy. Chcesz wiedzieć, jak stworzyć modowy viral? Ta książka jest dla Ciebie!

5 “Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branży” – John Warrillow

Czy zastanawiałeś się już, dlaczego Twój biznes nie jest oparty o abonament? Jeśli jeszcze nie, najwyższy czas to zrobić. John Warrillow zauważa, że właśnie model subskrypcji jest tym, na którym wyrastają dziś nowe start-upy.
W swojej książce analizuje to zjawisko, przedstawia założenia biznesów abonamentowych i pokazuje, jak przekształcić swoją firmę w takim kierunku. W tym wszystkim nie obejdzie się oczywiście również bez marketingu. To praktyczne porady opakowane w przystępną formę, które przydadzą się na różnych etapach rozwoju firmy.

 

Artykuł sponsorowany

Exit mobile version