W ŚWIATOWY DZIEŃ ZDROWIA ZADBAJ O PROFILAKTYKĘ! Recman wspiera Fundację Rak’n’Roll

Projekt bez tytulu recman

Dziś wystartowała kampania pod hasłem Męska Sprawa. Data 7 kwietnia nie jest przypadkowa, ponieważ tego dnia obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia, którego celem jest zwrócenie szczególnej uwagi na problemy ze zdrowiem na świecie. Co czwarty1 mężczyzna uważa, że badania profilaktyczne są zbędne. Najczęściej do wizyty u lekarza zmuszają panów dopiero sytuacje awaryjne i zagrożenie zdrowia lub życia. Dlatego w komunikacji skierowanej do mężczyzn marka Recman chce pokazać, jak dbać o zdrowie i zachęcić ich do badań profilaktycznych. Dodatkowo celem kampanii jest przekonanie mężczyzn, że te działania nie wymagają dużej ilości czasu. A pewność bycia jest bezcenna.

To właśnie powyższe aspekty stały się motywacją do podjęcia działań marki mody męskiej Recman na rzecz jednej z najbardziej rozpoznawalnych fundacji w Polsce – Rak’n’Roll i przekazywania wsparcia finansowego na poczet jej działań.

Mężczyźni dbają o zdrowie tylko w obszarach, w których mają poczucie kontroli. Profilaktyka, niestety, się do nich nie zalicza – mówi Jacek Maciejewski z Fundacji Rak’n’Roll. – Cieszymy się, że marka Recman podejmuje próbę zmiany tego nastawienia i przekonania mężczyzn do potwierdzania zdrowia w regularnych badaniach profilaktycznych. Bo to jest męska sprawa. Dziękujemy za to oraz za finansowe wsparcie działań Fundacji – dodaje.

Elementem wyróżniającym kampanii stał się wąs, który symbolizuje męskość i siłę. Kształt wąsa nie jest przypadkowy – powstał w oparciu o linię litery R z logotypu Recman. W najbliższych miesiącach marka planuje wprowadzić do kolekcji produkty zawierające ten znak, z których przeznaczy 50% dochodu na konto fundacji Rak’n’Roll.

Odpowiedzialność społeczna jest kluczowym elementem strategii naszej firmy na kolejne lata. Przyczynia się do zrównoważonego rozwoju, w tym dobrobytu i zdrowia społeczeństwa. Czujemy ogromną satysfakcję, że podjęliśmy próbę edukowania i dbania o zdrowie mężczyzn, mając świadomość, że jest to dla nas wielkie wyzwanie. W naszej komunikacji chcemy skupić się na propagowaniu profilaktyki oraz ukazaniu naszym klientom, że warto dbać o siebie i wcale nie zajmuje to wiele czasu – mówi Roman Tulwin, Prezes Zarządu Recman Sp. z o.o. i założyciel marki. – Wierzymy, że w ramach kampanii zrealizujemy wiele interesujących projektów, które przekonają mężczyzn do odpowiedzialności za własne zdrowie – dodaje.

Recman to polska marka oferująca ponadczasową odzież, obuwie i akcesoria dla mężczyzn. Flagowym wyrobem Recman są garnitury oraz marynarki projektowane w Polsce z najwyższej jakości materiałów. Asortyment zawiera również m.in. koszule, spodnie, kurtki, płaszcze, swetry i bluzy, bieliznę, obuwie oraz stylowe akcesoria. Koncepcja marki narodziła się w 1986 roku, kiedy powstał rodzinny zakład krawiecki specjalizujący się w szyciu odzieży męskiej. Dynamiczny rozwój firmy spowodował, że obecnie zespół liczy kilkuset doświadczonych ekspertów. Od 2011 roku Recman wspiera rozwój tenisa w Polsce i jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski Mężczyzn w tenisie, a jednym z ambasadorów marki jest triumfator turniejów wielkoszlemowych w grze podwójnej, Łukasz Kubot. Odzież i akcesoria sygnowane logo Recman dostępne są w kilkudziesięciu salonach firmowych na terenie całej Polski oraz w sklepie internetowym www.Recman.pl
Fundacja Rak’n’Roll powstała w październiku 2009 roku z inicjatywy Magdy Prokopowicz, która po swoich doświadczeniach z chorobą onkologiczną chciała pomóc innym chorym w podobnej sytuacji. Celem było stworzenie nowej jakości w sposobie mówienia o raku w przestrzeni publicznej oraz przełamywanie tabu związanego z podejściem do raka w Polsce, zarażanie pozytywną energią. Dzisiaj Rak’n’Roll pomaga kobietom i mężczyznom chorym na raka i ich bliskim Działa na rzecz zdrowych wyborów, zachowań i otaczania siebie troską na co dzień. Promuje nowoczesną profilaktykę, w której zamiast straszyć chorobą, zachęca do regularnego potwierdzania zdrowia.

1 Na podstawie z raportu odnośnie profilaktyki zdrowotnej Polaków przeprowadzonego na zlecenie Szpitala Medicover.

Artykuł sponsorowany

Exit mobile version