Prowadzenie własnego biznesu bez wsparcia reklamowego to bardzo ciężkie wyzwanie dla każdego przedsiębiorcy. Zwłaszcza dziś, kiedy konkurencja stoi na naprawdę wysokim poziomie, a Klienci są skłonni do regularnego zmieniania zdania czy preferencji zakupowych. W rozwoju firmy pomoże Ci wyszukiwarka Google i jej kanał marketingowy, uznawany w branży za najskuteczniejszą formę docierania do potencjalnych odbiorców. Wspólnie z doświadczonymi specjalistami z AFTERWEB podpowiadamy, jakie korzyści niesie za sobą promocja w Google oraz co zrobić, żeby była ona maksymalnie efektywna. Zapinaj pasy i zapraszamy do lektury naszego poradnika.
Milionowe grono odbiorców a wśród nich Twoi potencjalni Klienci!
Sekretem skutecznego docierania do potencjalnych partnerów biznesowych jest przede wszystkim ich ilość. Wyszukiwarka Google to miejsce, gdzie czeka na Ciebie od kilkudziesięciu do nawet kilkuset osób zainteresowanych Twoją ofertą. Żadna inna metoda marketingowa nie może się pochwalić tak imponującymi statystykami. Wystarczy więc zadbać o dobrą widoczność, aby móc realnie poprawić wyniki sprzedażowe w branżach usługowych, eventowych bądź e-commerce. Przedsiębiorcy mogą wybierać, gdzie dokładnie pojawi się ich promocyjny komunikat. Jeżeli zależy Ci na trwałych efektach i wielowymiarowym marketingu, postaw na pozycjonowanie stron internetowych, które jednak wymagają od Ciebie nawet do kilku tygodni oczekiwania. Niemalże natychmiastowy efekt dają natomiast kampanie Google Ads, emitowane w sekcji sponsorowanej. Tam zachodzi potrzeba płatności za pojedyncze kliknięcia, a sam kanał płatny stanowi doskonałą okazję do zwiększenia popularności witryny i konwersji dokonywanej wewnątrz strony.
„To jeden z najlepszych wyników w branży marketingowej! Z wyszukiwarki Google każdego dnia korzysta nawet kilka milionów użytkowników z Polski. Aż 98% rodzimych internautów wybiera w codziennym korzystaniu z sieci właśnie Google. Z tego powodu, reklama tam będzie dla Ciebie niezwykle opłacalna. Nie znajdziesz bowiem innego źródła, gwarantującego tak dużą publiczność. Na dzień dzisiejszy wyszukiwarka pozostawia daleko w tyle alternatywne sposoby na promowanie biznesu: social media, reklamę tradycyjną, kampanie radiowo-telewizyjne czy publikacje w prasie.”
Źródło: https://afterweb.pl/
Efektywne kampanie Google Ads i pozycjonowanie od kulis. Zacznij zarabiać online
Dlaczego wspominamy o dwóch kanałach marketingowych proponowanych przez wyszukiwarkę? Odpowiedź jest bardzo prosta – od wyboru odpowiedniej ścieżki docierania do Klientów bardzo mocno zależy efekt końcowy reklamy w Google. I tak przedsiębiorcy z branży usługowej powinni zwrócić szczególną uwagę na pozycjonowanie stron internetowych, a dedykowana usługa Zakupy sprawia, że dla e-commerców polecane są kampanie Google Ads. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby wypromować własne przedsiębiorstwo w dowolnym kanale lub nawet połączyć obie metody. Warto jednak pamiętać o podstawowych parametrach: budżet, słowa kluczowe i realizacja. To podstawa przy efektywnym SEO czy Google Ads. Twoje finanse muszą pozwolić na realną rywalizację z najgroźniejszą konkurencją a frazy kluczowe powinny przyciągać maksymalnie trafnych Klientów. Z tego powodu, do reklam Google Ads i pozycjonowania używaj transakcyjnych haseł. Jeżeli nie chcesz przepalać budżetów i planujesz przechylić gigantyczny potencjał wyszukiwarki na swoją korzyść, zadbaj o profesjonalną realizację w obu kanałach. Często to właśnie ona zadecyduje o tym, czy potencjalny partner biznesowy dokona konwersji u Ciebie czy u najgroźniejszej konkurencji.
Artykuł sponsorowany