Design Thinking – jak wykorzystać naklejki podłogowe w marketingu lokalnym?

wyrrrrrrrrr

Blank screen mockup of man hand working on smartphone work while sitting at the table, mockup blank screen for brainstorming about mobile app interface wireframe design on desk at modern office.

Design Thinking to ciekawe podejście do tworzenia produktów i usług. Wykorzystuje je wiele firm, które chcą docierać do jak największego grona klientów. Dowiedz się, jak wspierać ten sposób przygotowywania swojej oferty dzięki stosowaniu naklejek podłogowych w marketingu lokalnym.

Czym jest Design Thinking?

Design Thinking to nowatorskie podejście do projektowania usług i produktów. To proces, który dzieli się na określone etapy. Jego celem jest dogłębne zrozumienie problemów i potrzeb użytkowników. Dzięki niemu można przygotować ofertę bardzo dobrze dopasowaną do klientów i zachęcającą ich do skorzystania z usług danej firmy.

Całe podejście Design Thinking opiera się na człowieku. To na nim trzeba się skoncentrować i dostosować do niego swoje działania – zarówno projektowe, jak i marketingowe. Takie działanie ułatwia stworzenie produktu, usługi lub kampanii, które zainteresują użytkowników, ponieważ dotyczą one ich potrzeb.

Jak Design Thinking wpływa na marketing lokalny?

Design Thinking, czyli myślenie projektowe, często pomaga w planowaniu marketingu lokalnego. To dlatego, że na mniejszym rynku skoncentrowanie się na kliencie jest łatwiejsze. Grupa docelowa jest mniej liczna i bardziej ograniczona. Przygotowanie właściwych usług czy produktów jest prostsze. Można to wykorzystać np. w lokalnych piekarniach czy kawiarniach, których właściciele wiedzą, jakie są ulubione smaki klientów. Przygotowanie produktu, np. z chętnie wybieranymi przez konsumentów pistacjami, zachęca ich do częstszych zakupów i do polecania lokalu innym osobom.

Jak wykorzystać naklejki podłogowe, aby wzmocnić marketing lokalny?

Ciekawym sposobem na rozwijanie marketingu lokalnego są naklejki, głównie podłogowe. Świetnie służą do przekazywania różnego rodzaju komunikatów. Można ich używać w celu informacyjnym, ostrzegawczym czy reklamowym. Ten ostatni jest najważniejszy w przypadku marketingu lokalnego.
Naklejki podłogowe przyciągają wzrok, są trwałe, odporne na uszkodzenia i praktyczne. Dobrze sprawdzają się przede wszystkim na różnego rodzaju wydarzeniach, eventach i targach. Częściej jednak używa się ich w sporych budynkach usługowych, np. w galeriach handlowych albo dużych sklepach.

W takich miejscach naklejki podłogowe zwracają uwagę na dane miejsce, np. konkretny sklep czy lokal usługowy. Informacje zawarte na takiej naklejce kierują klienta do wybranego miejsca, np. wskazują mu, na którym piętrze znajduje się fryzjer, bank czy butik.

 

 

 

Artykuł Sponsorowany

Exit mobile version