„Wolna amerykanka” w banerach reklamowych

debata reklamy 02

UM Augustów

Augustów

Prace nad uchwałą krajobrazową rozpoczął augustowski magistrat. Chodzi o to, aby uporządkować kwestie bilbordów, tablic reklamowych i pstrokatych afiszy, które pokrywają elewacje budynków w Augustowie.

Celem poznania głosu mieszkańców, augustowski Ratusz uruchomił ankietę z pytaniami o ocenę ilości reklam w mieście, opinię na temat ich estetyki i ogólny stosunek do takiego sposobu promocji. Dokument jest dostępny w systemie karty mieszkańca na www.tak.augustow.pl lub w aplikacji mobilnej „TAK” w zakładce „Ankiety”.

Oprócz tego w w Małej Galerii Augustowskich Placówek Kultury odbyło się poświęcone uchwale spotkanie. Na zebraniu zainteresowanych osób Radosław Bućko, pochodzący z Augustowa grafik przekonywał, że reklamy przykrywające atrakcyjne elewacje szpecą i potrzebne są jednakowe zasady używania takiego sposobu promocji.

Zdaniem Filipa Chodkiewicza, zastępcy burmistrza Augustowa, z debaty wynika, że w mieście panuje „wolna amerykanka” i „wyścig zbrojeń”.

Lokalni przedsiębiorcy ścigają się bowiem, kto zrobi większą, a kto bardziej kolorową tablicę. W tym pojedynku nasze firmy mają dużo trudniej niż większe korporacje. Duży biznes jest w stanie zalać banerami pół miasta. Dlatego dyskutujemy o tym, jakie znaleźć rozwiązanie i jak uporządkować kwestię reklamy, aby mogła być obecna, ale na jasnych zasadach – stwierdził.

debata reklamy 02

źródło: UM Augustów

Exit mobile version