Radio5
SŁUCHAJ
  • WIADOMOŚCI
    • INFORMACJE
    • KULTURA
    • MUZYKA
    • SPORT
    • POGODA
  • REGION
    • AUGUSTÓW
    • EŁK
    • GIŻYCKO
    • GOŁDAP
    • GRAJEWO
    • OLECKO
    • SEJNY
    • SUWAŁKI
    • POLSKA I ŚWIAT
  • GOŚCIE
  • SZLAKAMI SUWALSZCZYZNY
  • RADIO5 TV
  • KALENDARIUM
  • REKLAMA
  • RADIO
    • KATALOG FIRM
    • OGŁOSZENIA
    • KONKURSY
    • LUDZIE RADIA
    • NIEZAPOMNIANI
    • AUDYCJE
    • PATRONAT MEDIALNY
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • KONTAKT
Brak wyników
Pokaż wszystko

Wybierz język

Radio5
  • WIADOMOŚCI
    • INFORMACJE
    • KULTURA
    • MUZYKA
    • SPORT
    • POGODA
  • REGION
    • AUGUSTÓW
    • EŁK
    • GIŻYCKO
    • GOŁDAP
    • GRAJEWO
    • OLECKO
    • SEJNY
    • SUWAŁKI
    • POLSKA I ŚWIAT
  • GOŚCIE
  • SZLAKAMI SUWALSZCZYZNY
  • RADIO5 TV
  • KALENDARIUM
  • REKLAMA
  • RADIO
    • KATALOG FIRM
    • OGŁOSZENIA
    • KONKURSY
    • LUDZIE RADIA
    • NIEZAPOMNIANI
    • AUDYCJE
    • PATRONAT MEDIALNY
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • KONTAKT
Brak wyników
Pokaż wszystko
Radio5
SŁUCHAJ
Strona Główna Wyróżnienie Sponsorowane BSG

Reklama i marketing sklepu zoologicznego – czyli jak reklamować swój sklep internetowy?

AA Red. AA
10 lutego 2022
w Sponsorowane BSG
0
zdj1111111111111111111111111
0
SHARES
0
VIEWS
Udostępnij na FacebookUdostępnij na Twitter

Odpowiednia reklama sklepu internetowego daje możliwość dotarcia do szerokiego grona klientów. Warto stosować w tym odpowiednie narzędzia, które sprawią, że sklep będzie widoczny w sieci, pokona konkurencję i pozwoli filtrować produkty dla konkretnych klientów. Oto najważniejsze narzędzia, niezbędne dla właściciela każdego sklepu internetowego, w tym również sklepu zoologicznego.

Reklama i marketing sklepu zoologicznego, czyli jak skutecznie promować swój sklep w sieci?

Pozycjonowanie, reklamowanie i marketing sklepu zoologicznego w sieci nie są drogie, o ile wie się jakie narzędzia wykorzystać do tego i jak dotrzeć do klientów. Warto je wdrażać, ponieważ każdego miesiąca w sieci pojawiają się nowe sklepy. O ile, jednak sam start w branży e-commerce jest stosunkowo łatwy, o tyle utrzymanie się w niej wymaga wiedzy i przetrwania wśród konkurencji. Oto rozwiązania i narzędzia, które pomogą w tym.

Intuicyjność i łatwość nawigacji w sklepie internetowym

Nie tylko design i estetyczny szablon mają znaczenie gdy chce się rozwijać w branży e-commerce. Nie mnie istotna jest funkcjonalność, w tym intuicyjność i łatwość w nawigacji. W praktyce bowiem klient, który nie wie jak poruszać się w sklepie i ma wrażenie chaosu może po prostu zamknąć stronę i pójść do konkurencji. Dlatego istotne znaczenie ma poprawne i przemyślane ułożenie elementów, które pomogą klientowi znaleźć to, czego potrzebuje. Bardzo ważne są również wysokiej jakości zdjęcia i banery na stronie głównej, które zachęcają do zakupu konkretnych produktów lub informują o aktualnych ofertach specjalnych. Warto je cyklicznie zmieniać by uatrakcyjniać wygląd sklepu.

Promocja sklepu w Google czyli optymalizacja i pozycjonowanie strony (on-site oraz off-site)

Bez pozycjonowania ani rusz! Wie o tym każda osoba, która chce zaistnieć w sieci. Dlatego istotne znaczenie ma analiza czynników rankingowych Google, które są brane pod uwagę przez roboty podczas indeksowania i analizowania zawartości strony. Warto wprowadzić w opisach w sklepie odpowiednie zagęszczenie słów kluczowych, a same opisy powinny mieć właściwą długość. Istotne są też odpowiednio dobrane nagłówki, przyjazne URL-e, optymalizacja obrazków i jakość linków przychodzących i wychodzących. Nie można zapomnieć też o takich kwestiach jak: współczynnik CTR, współczynnik odrzuceń i powtarzalność wejść. Zarówno pozycjonowanie on-site SEO, czyli na samej stronie, jak i off-site, czyli wszystkie działania wykonywane poza serwisem, mają ogromne znaczenie w zakresie widoczności sklepu w sieci i jego popularności.

Google Ads, czyli reklamy linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania, a także banery reklamowe w sieci partnerskiej

Google Ads daje możliwość wybierania właściwych celów oraz formatów reklam. To pozwala reklamować sklep zoologiczny, zwiększać sprzedaż produktów i usług oraz budować świadomość marki. Z kolei banery reklamowe pozwalają generować ruch w witrynie, co przekłada się na zyski sklepu.

Google Merchant Center (reklamy produktowe)

Google Merchant Center pozwala przesyłać dane na temat produktów w sklepie internetowym aby mogli je zobaczyć użytkownicy korzystający z Google. W ten sposób tworzy się pozytywny odbiór sklepu, a klienci mają dostęp do zdjęcia produktu, nazwy i ceny, co ułatwia decyzje zakupowe. Mogą to wszystko zobaczyć w wyszukiwarce Google, co jest wygodne.

Wizytówka Google Moja Firma

O konieczności posiadania wizytówki nie trzeba nikogo przekonywać. Firmy, które mają zweryfikowaną wizytówkę Google są przez klientów postrzegane jako godne zaufania. Dla właścicieli sklepów internetowych jest to z kolei ważna informacja o tym kto odwiedza ich sklep i jak trafia do niego. Samo założenie, jak i zarządzanie wizytówką jest darmowe.

Content marketing

Atrakcyjne, wartościowe i ciekawe treści (w sklepie, na firmowym blogu, w ebookach i poradnikach czy na vlogu strony), a także artykuły sponsorowane w serwisach branżowych i magazynach budują pozytywny wizerunek firmy i zaufanie klientów. Warto by tworzone były w stylu eksperckim, dzięki czemu klienci zyskują pewność, że mają do czynienia z profesjonalnym sklepem.

CSR

CSR czyli działania w zakresie społecznie odpowiedzialnego biznesu – wspieranie fundacji i schronisk dla zwierząt. Tego typu działania pozytywnie wpływają na markę sklepu i zapewniają korzyści, które rozpatrywane są w perspektywie długofalowej. Jest to m.in. wzrost zainteresowania inwestorów, budowanie pozytywnego wizerunku w zakresie świadomości społecznej. W dłuższej perspektywie pozwala to na poprawę relacji z włodarzami miast i mieszkańcami, wpływa też na wzrost konkurencyjności i podnoszenie poziomu kultury organizacyjnej firmy.

Zaangażowanie blogerów oraz infuencerów

Warto angażować do współpracy różnych influencerów. Jak wynika z badań aż 50,7% właścicieli sklepów internetowych deklaruje, że nawiązuje współpracę z micro infuencerami, a 44% wybiera medium infuencerów. 29,3% decyduje się z kolei na kontrakt z nano infuencerami. Z Gwiazdami współpracuje 16% respondentów, a z Superwiazdami – 2,7%. (Źródło: badanie Reachablogger)

Social media, reakcja na bieżące wydarzenia (Real Time) oraz dokładne targetowanie reklam

Facebook, Instagram, YouTube, TikTok i inne platformy zapewniają możliwość nawiązywania i podtrzymania relacji. Sprzyja temu robienie konkursów, korzystanie z różnych opcji tworzenia postów, a także sprzedaż przez Facebooka i Instagram, co zapewnia łatwe zaangażowanie społeczności osób, które kochają zwierzęta i mają je w domu.

Newsletter

Newsletter, czyli maile o aktualnych promocjach, ciekawe wpisy z bloga sklepu, a także recenzje produktów, opis akcji charytatywnych np. ze schroniskami, wybór zwierzaka tygodnia lub miesiąca do regularnego biuletynu i inne działania, które tworzą pozytywny wizerunek firmy i zachęcają klientów do aktywności w sieci.

Programy partnerskie, zniżki, programy lojalnościowe i customer service

Lokalność klientów, także w sklepie zoologicznym jest o tyle istotna, że pozwala utrzymać się wysoko na rynku i być prawdziwą konkurencją dla innych firm z branży. Dlatego inwestycja w dobrą obsługę klienta wpływa bardzo korzystnie na wizerunek firmy. Jak dowodzą badania Salesforce aż 89% konsumentów chętniej decyduje się kolejne zakupu ze względu na dobrą obsługę klienta, a prawie 60% respondentów deklaruje, że dobra jakość customer service ma kluczowe znaczenie w zakresie ich poczucia lojalności wobec marki.

Eventy, akcje PR, marketing wirusowy i stała subskrypcja karmy

Tego typu działania pozytywnie wpływają na widoczność marki, pokazują jej zaangażowanie i budują dobre opinie w gronie odbiorców, co ma kluczowe znaczenie dla pozycji sklepu zoologicznego i konkurowania z innymi tego typu miejscami w sieci.

Remarketing

Korzystanie z remarketingu może zapewnić wiele korzyści – zwłaszcza w przypadku klientów znajdujących się na początkowych etapach lejka sprzedażnego. Reklama sklepu dla zwierząt i rozbudowane działania marketingowe to sposób na poprawę widoczności w sieci, większe zyski i możliwość tworzenia godnej zaufania marki sklepu zoologicznego, do którego klienci chętnie wracają.

Reklama w telewizji

Reklama w telewizji to doskonały sposób na szerokie dotarcie do klientów. Z reklamy telewizyjnej korzystają głównie duże firmy, jednak przy skorzystaniu z oferty agencji mediowej, takiej jak Warszawska Grupa Mediowa można liczyć na spore rabaty. Reklama w telewizji wcale nie musi być droga!
Więcej: https://warszawskagm.pl/reklama-tv/

 

Artykuł sponsorowany

REKLAMA
Poprzedni

82. rocznica pierwszej deportacji do Związku Sowieckiego

Następny

Walentynki w Radiu 5 – znamy zwycięzców plebiscytu

Podobne

1 2 1
Sponsorowane

Co kupić koleżance na święta? Prezentowy poradnik last minute

15 grudnia 2025
1 2
Sponsorowane BSG

Dlaczego kręgle w Hali Centralnej w Krakowie to zawsze trafiony pomysł?

15 grudnia 2025
25
Sponsorowane BSG

Konto w dużym banku czy w fintechu? Co wybrać – konto osobiste tradycyjne czy nowoczesne?

12 grudnia 2025
12
Sponsorowane BSG

Weterynarz ortopeda – kiedy Twój zwierzak potrzebuje pomocy specjalisty od ruchu

11 grudnia 2025
Źródło: pexels.com
Sponsorowane

Lampki choinkowe LED z efektem błysku – pomysły na dekoracje stołu, balustrady i ścian

11 grudnia 2025
6 2
Sponsorowane BSG

Swederm – Twój ideał wśród domowej pielęgnacji skóry!

11 grudnia 2025
11
Sponsorowane BSG

Pasy nadrynnowe – dlaczego są tak ważne dla trwałości dachu?

9 grudnia 2025
radio5.com .pl
Sponsorowane

Szafy uchylne kontra przesuwne: który system drzwi najlepiej sprawdzi się w małym mieszkaniu?

9 grudnia 2025
Pokaż więcej
Następny
cats

Walentynki w Radiu 5 - znamy zwycięzców plebiscytu

Please login to join discussion

Czytaj również

Wypłacili prawie 55 miliardów złotych

Uczniowie zapraszają na jarmark bożonarodzeniowy

Konkurs na Najpiękniejszy Piernik Bożonarodzeniowy

Kolejni cudzoziemcy opuścili nasz kraj

Złość wyładował na samochodach

Uczniowie ze Starego Folwarku w Turcji

Siedzieli za kierownicą, choć nie powinni

Nielegalni migranci w rękach służb

Kradł i wpadł- święta spędzi w zakładzie karnym

Nielegalny tytoń i papierosy zabezpieczyli policjanci

REKLAMA

RADIO 5 SUWAŁKI

ul. Bulwarowa 5
16-400 Suwałki
tel. (087) 567 80 00
serwis@radio5.com.pl

RADIO 5 EŁK

ul. Małeckich 2
19-300 Ełk
tel. (87) 621 59 00
elk@radio5.com.pl

Agencja Reklamowa Radio 5

Suwałki
ul. Ks J. Zawadzkiego 2 lok. 1.2
16-400 Suwałki
tel. (087) 566 62 10
reklama.suwalki@radio5.com.pl

  • KONKURSY
  • LUDZIE RADIA
  • REKLAMA
  • PATRONAT MEDIALNY
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • NADAWCA
  • KONTAKT
© 2025 Radio5. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Praca Ełk | Ogłoszenie o pracę | The protocol | Targi pracy |
Praca Suwałki | Praca na Gowork.pl | XTB - czy warto? | Kwiaciarnia Laflora.pl

gnews
Translate »
Brak wyników
Pokaż wszystko
  • WIADOMOŚCI
    • INFORMACJE
    • KULTURA
    • MUZYKA
    • SPORT
    • POGODA
  • REGION
    • AUGUSTÓW
    • EŁK
    • GIŻYCKO
    • GOŁDAP
    • GRAJEWO
    • OLECKO
    • SEJNY
    • SUWAŁKI
    • POLSKA I ŚWIAT
  • GOŚCIE
  • SZLAKAMI SUWALSZCZYZNY
  • RADIO5 TV
  • KALENDARIUM
  • REKLAMA
  • RADIO
    • KATALOG FIRM
    • OGŁOSZENIA
    • KONKURSY
    • LUDZIE RADIA
    • NIEZAPOMNIANI
    • AUDYCJE
    • PATRONAT MEDIALNY
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • KONTAKT

© 2024 Radio5. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Ta witryna wykorzystuje cookie. Kontynuując przeglądanie wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony Polityki prywatności.