Radio5
SŁUCHAJ
  • WIADOMOŚCI
    • INFORMACJE
    • KULTURA
    • MUZYKA
    • SPORT
    • POGODA
  • REGION
    • AUGUSTÓW
    • EŁK
    • GIŻYCKO
    • GOŁDAP
    • GRAJEWO
    • OLECKO
    • SEJNY
    • SUWAŁKI
    • POLSKA I ŚWIAT
  • GOŚCIE
  • SZLAKAMI SUWALSZCZYZNY
  • RADIO5 TV
  • KALENDARIUM
  • REKLAMA
  • RADIO
    • KATALOG FIRM
    • OGŁOSZENIA
    • KONKURSY
    • LUDZIE RADIA
    • NIEZAPOMNIANI
    • AUDYCJE
    • PATRONAT MEDIALNY
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • KONTAKT
Brak wyników
Pokaż wszystko

Wybierz język

Radio5
  • WIADOMOŚCI
    • INFORMACJE
    • KULTURA
    • MUZYKA
    • SPORT
    • POGODA
  • REGION
    • AUGUSTÓW
    • EŁK
    • GIŻYCKO
    • GOŁDAP
    • GRAJEWO
    • OLECKO
    • SEJNY
    • SUWAŁKI
    • POLSKA I ŚWIAT
  • GOŚCIE
  • SZLAKAMI SUWALSZCZYZNY
  • RADIO5 TV
  • KALENDARIUM
  • REKLAMA
  • RADIO
    • KATALOG FIRM
    • OGŁOSZENIA
    • KONKURSY
    • LUDZIE RADIA
    • NIEZAPOMNIANI
    • AUDYCJE
    • PATRONAT MEDIALNY
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • KONTAKT
Brak wyników
Pokaż wszystko
Radio5
SŁUCHAJ
Strona Główna Wyróżnienie Sponsorowane

Pozycjonowanie z 1stplace.pl – 4 sposoby, by sprawdzić, czy użytkownicy lubią Twoją stronę www

AA Red. AA
31 października 2022
w Sponsorowane
0
1errr
0
SHARES
0
VIEWS
Udostępnij na FacebookUdostępnij na Twitter

W 1stplace.pl patrzymy na pozycjonowanie w sposób całościowy. Skupiamy się nie tylko na optymalizacji, ale przede wszystkim na użytkownikach. Prowadzimy dokładne analizy, w tym analizy zachowań klientów na stronie. W końcu Google ceni witryny, które są przyjazne dla odbiorców.W jaki sposób można zweryfikować, czy użytkownicy lubią Twoją witrynę? Jak koresponduje to z widocznością i z zyskami?

Pozycjonowanie z 1stplace.pl – zachowanie użytkownika na stronie www

Czynniki rankingowe Google? Bez wahania wymienimy content, strukturę strony, linki, optymalizację techniczną. Często natomiast zapominamy o zachowaniu użytkownika na stronie www, o tym, czy odwiedzający lubią naszą stronę, czy są usatysfakcjonowani z odwiedzin. A ma to przecież duży wpływ na konwersję, w tym zyski. Na jakie dane zwracamy uwagę w 1stplace.pl?

Wyświetlenia a klikalność

Istotne są dane dotyczące liczby wyświetleń i kliknięć. W Google Search Console możemy sprawdzić, na jakie frazy wyświetliła się nasza strona i ile razy. W kolumnie obok mamy także informacje o liczbie kliknięć. Możemy więc porównać obie wartości. Warto także przeanalizować różnice między wyświetleniami i kliknięciami poszczególnych podstron, sprawdzić, który adres URL odwiedzany jest najczęściej, a który, mimo tego, że się wyświetla, nie cieszy się popularnością.

Współczynnik odrzuceń

Współczynnik odrzuceń to wskaźnik, który określa, czy użytkownik odwiedził tylko jedną podstronę, na przykład stronę główną, czy przeklikał się także na inne podstrony. Współczynnik odrzuceń wzrasta, gdy użytkownik odwiedza tylko jeden adres URL.
Zdarza się tak, że użytkownik trafia na wartościową podstronę, spędza na niej czas, znajduje wszystko, czego potrzebuje. Nie odczuwa potrzeby, by sprawdzić inne zakładki. Czyta i wychodzi. Czy to zły znak? Nie. Współczynnik odrzuceń nie stanowi czynnika rankingowego Google. Co więcej, zdarza się, że wartościowe podstrony, z fajnym contentem, z dużym ruchem, mają wysoki współczynnik odrzuceń.

Czas przebywania na stronie

Jeśli użytkownik włącza Twoją stronę www i w ułamku sekundy ją wyłącza, to znak, że coś nie jest w porządku. Z jakichś powodów witryna nie spełnia oczekiwań odbiorcy: zbyt długo się ładuje, odstrasza designem, tytuł i meta opis sugerują, że jej zawartość jest inna, niż jest w rzeczywistości. Jeśli natomiast klient spędza czas na Twojej witrynie, skroluje, odwiedza nie tylko stronę główną, ale też inne zakładki, szanse na konwersję wzrastają.

Mapa cieplna

Mapa cieplna pokazuje, na jakich elementach strony www użytkownik skupia wzrok, na czym się koncentruje, a na czym zupełnie nie. Odpowiednia analiza takiej mapy może dostarczyć wielu cennych wskazówek, pomóc przy optymalizacji strony, zwiększeniu satysfakcji użytkowników i uzyskaniu wyższych pozycji. Przykład? Zgodnie z mapą użytkownik od razu kieruje się do cennika usług, w pierwszej kolejności sprawdza ceny. Zadbaj więc o to, by podstrona z cennikiem była na górze menu, aby łatwo było ją znaleźć. Możesz umieścić link do cennika w boxie na stronie głównej, wykonać przyciski CTA, rozwiązań jest wiele.

Analiza zachowania użytkownika na stronie www – dlaczego jest ważna?

Pozycjonowanie ma na celu uzyskanie jak najlepszej widoczności w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Miejsce w TOP10 to już połowa sukcesu. Klienci zatrzymują się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, praktycznie nikt nie zagląda na stronę 2, 3 czy dalsze.
Gdy już strona wyświetli się w wynikach wyszukiwania, użytkownik musi jeszcze kliknąć link. Powinniśmy więc zadbać o metadane, które opiszą zawartość witryny, a jednocześnie będą zachęcające dla klientów. Meta tytuł to jeden z czynników rankingowych – jest więc istotny nie tylko dla użytkowników, ale też dla robotów Google. Bardzo dobrym rozwiązaniem są rozszerzone snippety. Rich snippets dostarczą użytkownikom dodatkowych informacji, sprawią, że snippet będzie wyróżniał się na tle innych.
Kolejna kwestia to użyteczność strony dla użytkownika. Gdy już użytkownik odwiedzi witrynę, powinien bez problemów znaleźć potrzebne informacje, sprawnie poruszać w obrębie strony. Liczą się tutaj prędkość ładowania, wartościowy content, przyjazne adresy URL (to także ważne czynniki rankingowe).
Jak już wspominaliśmy na początku, w 1stplace.pl patrzymy na pozycjonowanie całościowo. Skupiamy się na tym, by wzrastała nie tylko widoczność strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, ale również na wzroście konwersji, a finalnie pomnożeniu zysków naszego klienta. Zapraszamy do współpracy!

Artykuł sponsorowany

REKLAMA
Poprzedni

Dwa lata wydarzeń kulturalnych

Następny

Sukces Adriana Danilo w Ostrołęce

Podobne

Autonomiczny wózek widłowy w magazynie
Sponsorowane

Kiedy i dlaczego warto wprowadzić do magazynu autonomiczny wózek widłowy?

5 grudnia 2025
31 3
Sponsorowane BSG

Jak zaplanować krótkoterminowe i długoterminowe składowanie towarów, żeby nie przepalać budżetu

5 grudnia 2025
29 1
Sponsorowane

Skuteczne pozycjonowanie stron w dobie AI – jak sztuczna inteligencja zmienia SEO

5 grudnia 2025
21 5
Sponsorowane BSG

Marzysz o długich i gęstych włosach? Przegląd najpopularniejszych metod przedłużania

5 grudnia 2025
2 6
Sponsorowane BSG

Wycieczki szkolne do Wielkiej Brytanii – co zobaczyć na wycieczce w UK?

5 grudnia 2025
20
Sponsorowane BSG

Przełom w bateriach samochodowych — czy elektryki naprawdę dostaną zasięg 1500 km?

4 grudnia 2025
Dom przy Alabastrowej 69
Sponsorowane

Niewielka działka, duże potrzeby? Jest na to rozwiązanie – dom z poddaszem użytkowym i piwnicą.

2 grudnia 2025
20251202122321 download
Sponsorowane BSG

Komfort, smak i regeneracja: przestrzeń idealna dla wymagających gości

2 grudnia 2025
Pokaż więcej
Następny
313354094 510389310994869 3991910285988278036 n

Sukces Adriana Danilo w Ostrołęce

Please login to join discussion

Czytaj również

Pomaganie jest fajne! Dziś Światowy Dzień Wolontariusza

Mikołajkowy Autobus Radia 5 Ełk dostarczył górę prezentów!

Za nimi wieńcząca szkolenie pętla, a przed nimi przysięga

W niespełna godzinę odnaleźli 63-latka

Kontrabanda ukryta w pociągu z Białorusi

Choinki rozbłysną w okolicach Suwałk

Kiedy i dlaczego warto wprowadzić do magazynu autonomiczny wózek widłowy?

Naturalne sposoby na odporność – co naprawdę działa?

Jak zaplanować krótkoterminowe i długoterminowe składowanie towarów, żeby nie przepalać budżetu

Skuteczne pozycjonowanie stron w dobie AI – jak sztuczna inteligencja zmienia SEO

REKLAMA

RADIO 5 SUWAŁKI

ul. Bulwarowa 5
16-400 Suwałki
tel. (087) 567 80 00
serwis@radio5.com.pl

RADIO 5 EŁK

ul. Małeckich 2
19-300 Ełk
tel. (87) 621 59 00
elk@radio5.com.pl

Agencja Reklamowa Radio 5

Suwałki
ul. Ks J. Zawadzkiego 2 lok. 1.2
16-400 Suwałki
tel. (087) 566 62 10
reklama.suwalki@radio5.com.pl

  • KONKURSY
  • LUDZIE RADIA
  • REKLAMA
  • PATRONAT MEDIALNY
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • NADAWCA
  • KONTAKT
© 2025 Radio5. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Praca Ełk | Ogłoszenie o pracę | The protocol | Targi pracy |
Praca Suwałki | Praca na Gowork.pl | XTB - czy warto? | Kwiaciarnia Laflora.pl

gnews
Translate »
Brak wyników
Pokaż wszystko
  • WIADOMOŚCI
    • INFORMACJE
    • KULTURA
    • MUZYKA
    • SPORT
    • POGODA
  • REGION
    • AUGUSTÓW
    • EŁK
    • GIŻYCKO
    • GOŁDAP
    • GRAJEWO
    • OLECKO
    • SEJNY
    • SUWAŁKI
    • POLSKA I ŚWIAT
  • GOŚCIE
  • SZLAKAMI SUWALSZCZYZNY
  • RADIO5 TV
  • KALENDARIUM
  • REKLAMA
  • RADIO
    • KATALOG FIRM
    • OGŁOSZENIA
    • KONKURSY
    • LUDZIE RADIA
    • NIEZAPOMNIANI
    • AUDYCJE
    • PATRONAT MEDIALNY
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • KONTAKT

© 2024 Radio5. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Ta witryna wykorzystuje cookie. Kontynuując przeglądanie wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony Polityki prywatności.