Radio5
SŁUCHAJ
  • WIADOMOŚCI
    • INFORMACJE
    • KULTURA
    • MUZYKA
    • SPORT
    • POGODA
  • REGION
    • AUGUSTÓW
    • EŁK
    • GIŻYCKO
    • GOŁDAP
    • GRAJEWO
    • OLECKO
    • SEJNY
    • SUWAŁKI
    • POLSKA I ŚWIAT
  • GOŚCIE
  • SZLAKAMI SUWALSZCZYZNY
  • RADIO5 TV
  • KALENDARIUM
  • REKLAMA
  • RADIO
    • KATALOG FIRM
    • OGŁOSZENIA
    • KONKURSY
    • LUDZIE RADIA
    • NIEZAPOMNIANI
    • AUDYCJE
    • PATRONAT MEDIALNY
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • KONTAKT
Brak wyników
Pokaż wszystko

Wybierz język

Radio5
  • WIADOMOŚCI
    • INFORMACJE
    • KULTURA
    • MUZYKA
    • SPORT
    • POGODA
  • REGION
    • AUGUSTÓW
    • EŁK
    • GIŻYCKO
    • GOŁDAP
    • GRAJEWO
    • OLECKO
    • SEJNY
    • SUWAŁKI
    • POLSKA I ŚWIAT
  • GOŚCIE
  • SZLAKAMI SUWALSZCZYZNY
  • RADIO5 TV
  • KALENDARIUM
  • REKLAMA
  • RADIO
    • KATALOG FIRM
    • OGŁOSZENIA
    • KONKURSY
    • LUDZIE RADIA
    • NIEZAPOMNIANI
    • AUDYCJE
    • PATRONAT MEDIALNY
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • KONTAKT
Brak wyników
Pokaż wszystko
Radio5
SŁUCHAJ
Strona Główna Wyróżnienie Sponsorowane BSG

Najlepsze książki o marketingu. 5 poradników, które zawsze warto mieć pod ręką

AA Red. AA
2 marca 2023
w Sponsorowane BSG
0
1vd
0
SHARES
0
VIEWS
Udostępnij na FacebookUdostępnij na Twitter

Bez skutecznego marketingu trudno dziś o sukces w jakiejkolwiek gałęzi biznesu. Każda szanująca się firma zatrudnia więc własnych marketingowców lub współpracuje z agencją. Jak grzyby po deszczu powstają też kolejne marketingowe książki. W gąszczu publikacji trudno znaleźć te naprawdę wartościowe. Przychodzimy Ci jednak z pomocą. Poznaj poradniki pełne praktycznych rad, które przydadzą się każdemu, kto ma cokolwiek wspólnego z marketingiem!

1 “Sprzedawaj więcej” – Marcin Osman, Kamila Kruk

Trudno o bardziej praktyczną książkę niż “Sprzedawaj więcej” Marcina Osmana i Kamili Kruk. Choć sami autorzy podkreślają, by nie traktować publikacji jedynie jako książki marketingu, jej wartość w tym obszarze jest niezaprzeczalna.
To zbiór gotowych strategii, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż i poprawić wyniki w każdej branży. Możesz je wdrożyć natychmiast, bez wielkich przygotowań. Przykładem są sami autorzy, którzy z powodzeniem prowadzą własne wydawnictwo. Więcej ich publikacji znajdziesz na https://www.osmpower.pl/ksiazki-o-marketingu.

2 “Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie” – Artur Jabłoński

Media społecznościowe są dziś potężnym orężem w ręku marketingowców. Tyle że niektórzy niepotrzebnie rażą nim na oślep. Dzięki książce Artura Jabłońskiego perfekcyjnie opanujesz reklamę na Facebooku i Instagramie, a później pochwalisz się lepszymi wynikami swoich kampanii.
To poradnik pełen praktycznej wiedzy. Autor opisuje poszczególne cele kampanii w mediach społecznościowych, omawia rodzaje reklam. Co najważniejsze, daje Ci też gotową wiedzę techniczną: krok po kroku pokazuje, gdzie i co trzeba kliknąć. To jednak nie tylko książka dla początkujących. Doświadczeni marketingowcy znajdą w niej sprawdzone triki na zwiększenie skuteczności reklam.

3 “E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda” – Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski

To prawdziwe kompendium wiedzy na temat kolejnej ważnej przestrzeni marketingowej – e-mail marketingu. Autorzy rozprawiają się z mitami, które funkcjonują w tym obszarze. Pierwszy i najważniejszy jest taki, że e-mail marketing może być naprawdę skuteczny!
Dzięki temu poradnikowi Twoje newslettery zmienią się nie do poznania. Dąbrowski i Kłodawski to praktycy, którzy w swojej książce pokazują, jak e-mail marketing pomoże Ci w sprzedaży, utrzymywaniu klientów czy też w celach informacyjnych. Dostaniesz na tacy konkretne wskazówki i metody.

4 “Marketing Mody” – Harriet Posner

Trudno wyobrazić sobie branżę, w której marketing – a wraz z nim również branding – miał większe znaczenie niż w modzie. Wytworzenie odpowiedniej aury wokół marek i produktów często jest tu znacznie ważniejsze niż faktyczne, użytkowe walory ubrań.
Jeżeli zajmujesz się modą, lepszego poradnika od książki Harriet Posner nie znajdziesz. Podchodzi do sprawy kompleksowo. Omawia wszystkie narzędzia, z których korzystają dziś marketerzy zajmujący się modą. To z jednej strony modowe targi, z drugiej marketing wirusowy. Chcesz wiedzieć, jak stworzyć modowy viral? Ta książka jest dla Ciebie!

5 “Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branży” – John Warrillow

Czy zastanawiałeś się już, dlaczego Twój biznes nie jest oparty o abonament? Jeśli jeszcze nie, najwyższy czas to zrobić. John Warrillow zauważa, że właśnie model subskrypcji jest tym, na którym wyrastają dziś nowe start-upy.
W swojej książce analizuje to zjawisko, przedstawia założenia biznesów abonamentowych i pokazuje, jak przekształcić swoją firmę w takim kierunku. W tym wszystkim nie obejdzie się oczywiście również bez marketingu. To praktyczne porady opakowane w przystępną formę, które przydadzą się na różnych etapach rozwoju firmy.

 

Artykuł sponsorowany

REKLAMA
Poprzedni

Gdzie kolejny zbiornik retencyjny?

Następny

Uderzał psa widłami. 17-latek w areszcie

Podobne

Autonomiczny wózek widłowy w magazynie
Sponsorowane

Kiedy i dlaczego warto wprowadzić do magazynu autonomiczny wózek widłowy?

5 grudnia 2025
31 3
Sponsorowane BSG

Jak zaplanować krótkoterminowe i długoterminowe składowanie towarów, żeby nie przepalać budżetu

5 grudnia 2025
29 1
Sponsorowane

Skuteczne pozycjonowanie stron w dobie AI – jak sztuczna inteligencja zmienia SEO

5 grudnia 2025
21 5
Sponsorowane BSG

Marzysz o długich i gęstych włosach? Przegląd najpopularniejszych metod przedłużania

5 grudnia 2025
2 6
Sponsorowane BSG

Wycieczki szkolne do Wielkiej Brytanii – co zobaczyć na wycieczce w UK?

5 grudnia 2025
20
Sponsorowane BSG

Przełom w bateriach samochodowych — czy elektryki naprawdę dostaną zasięg 1500 km?

4 grudnia 2025
Dom przy Alabastrowej 69
Sponsorowane

Niewielka działka, duże potrzeby? Jest na to rozwiązanie – dom z poddaszem użytkowym i piwnicą.

2 grudnia 2025
20251202122321 download
Sponsorowane BSG

Komfort, smak i regeneracja: przestrzeń idealna dla wymagających gości

2 grudnia 2025
Pokaż więcej
Następny
KWP Białystok

Uderzał psa widłami. 17-latek w areszcie

Please login to join discussion

Czytaj również

Kiedy i dlaczego warto wprowadzić do magazynu autonomiczny wózek widłowy?

Naturalne sposoby na odporność – co naprawdę działa?

Jak zaplanować krótkoterminowe i długoterminowe składowanie towarów, żeby nie przepalać budżetu

Skuteczne pozycjonowanie stron w dobie AI – jak sztuczna inteligencja zmienia SEO

Marzysz o długich i gęstych włosach? Przegląd najpopularniejszych metod przedłużania

Przepisy łamią i kierowcy, i piesi- wynika z działań policji

Taras spłonął, ale budynek udało się ocalić

Trwają kontrole na granicy polsko-litewskiej

Ślepsk Malow przegrywa w Kędzierzynie-Koźlu

Wycieczki szkolne do Wielkiej Brytanii – co zobaczyć na wycieczce w UK?

REKLAMA

RADIO 5 SUWAŁKI

ul. Bulwarowa 5
16-400 Suwałki
tel. (087) 567 80 00
serwis@radio5.com.pl

RADIO 5 EŁK

ul. Małeckich 2
19-300 Ełk
tel. (87) 621 59 00
elk@radio5.com.pl

Agencja Reklamowa Radio 5

Suwałki
ul. Ks J. Zawadzkiego 2 lok. 1.2
16-400 Suwałki
tel. (087) 566 62 10
reklama.suwalki@radio5.com.pl

  • KONKURSY
  • LUDZIE RADIA
  • REKLAMA
  • PATRONAT MEDIALNY
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • NADAWCA
  • KONTAKT
© 2025 Radio5. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Praca Ełk | Ogłoszenie o pracę | The protocol | Targi pracy |
Praca Suwałki | Praca na Gowork.pl | XTB - czy warto? | Kwiaciarnia Laflora.pl

gnews
Translate »
Brak wyników
Pokaż wszystko
  • WIADOMOŚCI
    • INFORMACJE
    • KULTURA
    • MUZYKA
    • SPORT
    • POGODA
  • REGION
    • AUGUSTÓW
    • EŁK
    • GIŻYCKO
    • GOŁDAP
    • GRAJEWO
    • OLECKO
    • SEJNY
    • SUWAŁKI
    • POLSKA I ŚWIAT
  • GOŚCIE
  • SZLAKAMI SUWALSZCZYZNY
  • RADIO5 TV
  • KALENDARIUM
  • REKLAMA
  • RADIO
    • KATALOG FIRM
    • OGŁOSZENIA
    • KONKURSY
    • LUDZIE RADIA
    • NIEZAPOMNIANI
    • AUDYCJE
    • PATRONAT MEDIALNY
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • KONTAKT

© 2024 Radio5. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Ta witryna wykorzystuje cookie. Kontynuując przeglądanie wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony Polityki prywatności.