Radio5
SŁUCHAJ
  • WIADOMOŚCI
    • INFORMACJE
    • KULTURA
    • MUZYKA
    • SPORT
    • POGODA
  • REGION
    • AUGUSTÓW
    • EŁK
    • GIŻYCKO
    • GOŁDAP
    • GRAJEWO
    • OLECKO
    • SEJNY
    • SUWAŁKI
    • POLSKA I ŚWIAT
  • GOŚCIE
  • SZLAKAMI SUWALSZCZYZNY
  • RADIO5 TV
  • KALENDARIUM
  • REKLAMA
  • RADIO
    • KATALOG FIRM
    • OGŁOSZENIA
    • KONKURSY
    • LUDZIE RADIA
    • NIEZAPOMNIANI
    • AUDYCJE
    • PATRONAT MEDIALNY
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • KONTAKT
Brak wyników
Pokaż wszystko

Wybierz język

Radio5
  • WIADOMOŚCI
    • INFORMACJE
    • KULTURA
    • MUZYKA
    • SPORT
    • POGODA
  • REGION
    • AUGUSTÓW
    • EŁK
    • GIŻYCKO
    • GOŁDAP
    • GRAJEWO
    • OLECKO
    • SEJNY
    • SUWAŁKI
    • POLSKA I ŚWIAT
  • GOŚCIE
  • SZLAKAMI SUWALSZCZYZNY
  • RADIO5 TV
  • KALENDARIUM
  • REKLAMA
  • RADIO
    • KATALOG FIRM
    • OGŁOSZENIA
    • KONKURSY
    • LUDZIE RADIA
    • NIEZAPOMNIANI
    • AUDYCJE
    • PATRONAT MEDIALNY
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • KONTAKT
Brak wyników
Pokaż wszystko
Radio5
SŁUCHAJ
Strona Główna Wyróżnienie Sponsorowane BSG

Najlepsze książki o marketingu. 5 poradników, które zawsze warto mieć pod ręką

AA Red. AA
2 marca 2023
w Sponsorowane BSG
0
1vd
0
SHARES
0
VIEWS
Udostępnij na FacebookUdostępnij na Twitter

Bez skutecznego marketingu trudno dziś o sukces w jakiejkolwiek gałęzi biznesu. Każda szanująca się firma zatrudnia więc własnych marketingowców lub współpracuje z agencją. Jak grzyby po deszczu powstają też kolejne marketingowe książki. W gąszczu publikacji trudno znaleźć te naprawdę wartościowe. Przychodzimy Ci jednak z pomocą. Poznaj poradniki pełne praktycznych rad, które przydadzą się każdemu, kto ma cokolwiek wspólnego z marketingiem!

1 “Sprzedawaj więcej” – Marcin Osman, Kamila Kruk

Trudno o bardziej praktyczną książkę niż “Sprzedawaj więcej” Marcina Osmana i Kamili Kruk. Choć sami autorzy podkreślają, by nie traktować publikacji jedynie jako książki marketingu, jej wartość w tym obszarze jest niezaprzeczalna.
To zbiór gotowych strategii, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż i poprawić wyniki w każdej branży. Możesz je wdrożyć natychmiast, bez wielkich przygotowań. Przykładem są sami autorzy, którzy z powodzeniem prowadzą własne wydawnictwo. Więcej ich publikacji znajdziesz na https://www.osmpower.pl/ksiazki-o-marketingu.

2 “Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie” – Artur Jabłoński

Media społecznościowe są dziś potężnym orężem w ręku marketingowców. Tyle że niektórzy niepotrzebnie rażą nim na oślep. Dzięki książce Artura Jabłońskiego perfekcyjnie opanujesz reklamę na Facebooku i Instagramie, a później pochwalisz się lepszymi wynikami swoich kampanii.
To poradnik pełen praktycznej wiedzy. Autor opisuje poszczególne cele kampanii w mediach społecznościowych, omawia rodzaje reklam. Co najważniejsze, daje Ci też gotową wiedzę techniczną: krok po kroku pokazuje, gdzie i co trzeba kliknąć. To jednak nie tylko książka dla początkujących. Doświadczeni marketingowcy znajdą w niej sprawdzone triki na zwiększenie skuteczności reklam.

3 “E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda” – Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski

To prawdziwe kompendium wiedzy na temat kolejnej ważnej przestrzeni marketingowej – e-mail marketingu. Autorzy rozprawiają się z mitami, które funkcjonują w tym obszarze. Pierwszy i najważniejszy jest taki, że e-mail marketing może być naprawdę skuteczny!
Dzięki temu poradnikowi Twoje newslettery zmienią się nie do poznania. Dąbrowski i Kłodawski to praktycy, którzy w swojej książce pokazują, jak e-mail marketing pomoże Ci w sprzedaży, utrzymywaniu klientów czy też w celach informacyjnych. Dostaniesz na tacy konkretne wskazówki i metody.

4 “Marketing Mody” – Harriet Posner

Trudno wyobrazić sobie branżę, w której marketing – a wraz z nim również branding – miał większe znaczenie niż w modzie. Wytworzenie odpowiedniej aury wokół marek i produktów często jest tu znacznie ważniejsze niż faktyczne, użytkowe walory ubrań.
Jeżeli zajmujesz się modą, lepszego poradnika od książki Harriet Posner nie znajdziesz. Podchodzi do sprawy kompleksowo. Omawia wszystkie narzędzia, z których korzystają dziś marketerzy zajmujący się modą. To z jednej strony modowe targi, z drugiej marketing wirusowy. Chcesz wiedzieć, jak stworzyć modowy viral? Ta książka jest dla Ciebie!

5 “Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branży” – John Warrillow

Czy zastanawiałeś się już, dlaczego Twój biznes nie jest oparty o abonament? Jeśli jeszcze nie, najwyższy czas to zrobić. John Warrillow zauważa, że właśnie model subskrypcji jest tym, na którym wyrastają dziś nowe start-upy.
W swojej książce analizuje to zjawisko, przedstawia założenia biznesów abonamentowych i pokazuje, jak przekształcić swoją firmę w takim kierunku. W tym wszystkim nie obejdzie się oczywiście również bez marketingu. To praktyczne porady opakowane w przystępną formę, które przydadzą się na różnych etapach rozwoju firmy.

 

Artykuł sponsorowany

REKLAMA
Poprzedni

Gdzie kolejny zbiornik retencyjny?

Następny

Uderzał psa widłami. 17-latek w areszcie

Podobne

Stabilne i nizsze nawet o 20 ceny energii
Sponsorowane

Rosną koszty energii – lokalne firmy szukają stabilności. Spółdzielnie Energetyczne PESSA mają gotowe rozwiązanie

17 grudnia 2025
nowoczesny prepping modny trend czy odpowiedzialne
Sponsorowane BSG

Nowoczesny prepping – modny trend czy odpowiedzialne podejście do życia?

17 grudnia 2025
adobestock 4738966291
Sponsorowane BSG

Krzyki, Fabryczna czy Psie Pole – ranking dzielnic pod kątem jakości życia we Wrocławiu

16 grudnia 2025
1 2 1
Sponsorowane

Co kupić koleżance na święta? Prezentowy poradnik last minute

15 grudnia 2025
1 2
Sponsorowane BSG

Dlaczego kręgle w Hali Centralnej w Krakowie to zawsze trafiony pomysł?

15 grudnia 2025
25
Sponsorowane BSG

Konto w dużym banku czy w fintechu? Co wybrać – konto osobiste tradycyjne czy nowoczesne?

12 grudnia 2025
12
Sponsorowane BSG

Weterynarz ortopeda – kiedy Twój zwierzak potrzebuje pomocy specjalisty od ruchu

11 grudnia 2025
Źródło: pexels.com
Sponsorowane

Lampki choinkowe LED z efektem błysku – pomysły na dekoracje stołu, balustrady i ścian

11 grudnia 2025
Pokaż więcej
Następny
KWP Białystok

Uderzał psa widłami. 17-latek w areszcie

Please login to join discussion

Czytaj również

Złodziej sam przyszedł na komendę

Awantura na drodze zakończyła się aktem oskarżenia

Za kratki za zignorowanie poleceń policjanta

Na święta pojedzie, ale już tylko jako pasażer

Uwierzyła oszustom. Straciła pieniądze

Nowe nieoznakowane radiowozy w podlaskiej policji (zobacz zdjęcia)

Posypały się mandaty dla kierowców pojazdów ciężarowych

Wyjątkowo bezczelny złodziej

Co dalej z poszukiwaniami 60-latka?

Wydatki sięgną ponad pół miliarda złotych

REKLAMA

RADIO 5 SUWAŁKI

ul. Bulwarowa 5
16-400 Suwałki
tel. (087) 567 80 00
serwis@radio5.com.pl

RADIO 5 EŁK

ul. Małeckich 2
19-300 Ełk
tel. (87) 621 59 00
elk@radio5.com.pl

Agencja Reklamowa Radio 5

Suwałki
ul. Ks J. Zawadzkiego 2 lok. 1.2
16-400 Suwałki
tel. (087) 566 62 10
reklama.suwalki@radio5.com.pl

  • KONKURSY
  • LUDZIE RADIA
  • REKLAMA
  • PATRONAT MEDIALNY
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • NADAWCA
  • KONTAKT
© 2025 Radio5. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Praca Ełk | Ogłoszenie o pracę | The protocol | Targi pracy |
Praca Suwałki | Praca na Gowork.pl | XTB - czy warto? | Kwiaciarnia Laflora.pl

gnews
Translate »
Brak wyników
Pokaż wszystko
  • WIADOMOŚCI
    • INFORMACJE
    • KULTURA
    • MUZYKA
    • SPORT
    • POGODA
  • REGION
    • AUGUSTÓW
    • EŁK
    • GIŻYCKO
    • GOŁDAP
    • GRAJEWO
    • OLECKO
    • SEJNY
    • SUWAŁKI
    • POLSKA I ŚWIAT
  • GOŚCIE
  • SZLAKAMI SUWALSZCZYZNY
  • RADIO5 TV
  • KALENDARIUM
  • REKLAMA
  • RADIO
    • KATALOG FIRM
    • OGŁOSZENIA
    • KONKURSY
    • LUDZIE RADIA
    • NIEZAPOMNIANI
    • AUDYCJE
    • PATRONAT MEDIALNY
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • KONTAKT

© 2024 Radio5. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Ta witryna wykorzystuje cookie. Kontynuując przeglądanie wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony Polityki prywatności.