województwo podlaskie
– Kontent reklamowy o wartości ponad 26 milionów złotych wygenerował Podlaski Bon Turystyczny według danych Instytutu Monitorowania Mediów. – mówił marszałek województwa Łukasz Prokorym. Podczas obchodów Światowych Dni Turystyki w Korycinach władze województwa podsumowały dotychczasową realizację programu.
Mówił marszałek województwa podlaskiego Łukasz Prokorym.
– W tym sezonie zainteresowanie obiektami turystycznymi w naszym regionie było większe o 40 procent niż w latach poprzednich. Inne województwa wygenerowały wzrost na poziomie 5-6 procent. Program cały czas trwa. – dodaje Marta Grzelak dyrektor biura Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej..
Pomysłodawcą i głównym realizatorem projektu Podlaskiego Bonu Turystycznego był członek zarządu województwa Bogdan Dyjuk.
Władze województwa wiedzą też, po analizie tegorocznej edycji Podlaskiego Bonu Turystycznego, gdzie w Polsce jest największe zainteresowanie przyjazdem do naszego regionu.
Obecna edycja programu ma trwać do końca roku. – Mamy już plany na kolejny sezon – mówi Bogdan Dyjuk.
Turystyczna ósemka, to kolejny projekt województwa podlaskiego, w tym roku realizowany w okolicach Białegostoku. Polega na uruchomieniu wahadłowych kursów autobusów przewożących turystów do najciekawszych miejsc. W przyszłości pomysł ten ma być rozszerzony na inne części województwa.
Koszt programu Podlaski Bon Turystyczny to obecnie 4 miliony złotych .












