Darmowa reklama o wartości 26 milionów złotych. To efekt bonu turystycznego

548224062 1272731931540337 1668994806880994823 n

UMWP

województwo podlaskie

– Kontent reklamowy o wartości ponad 26 milionów złotych wygenerował Podlaski Bon Turystyczny według danych Instytutu Monitorowania Mediów. – mówił marszałek województwa Łukasz Prokorym. Podczas obchodów Światowych Dni Turystyki w Korycinach władze województwa podsumowały dotychczasową realizację programu.

Mówił marszałek województwa podlaskiego Łukasz Prokorym.

– W tym sezonie zainteresowanie obiektami turystycznymi w naszym regionie było większe o 40 procent niż w latach poprzednich. Inne województwa wygenerowały wzrost na poziomie 5-6 procent. Program cały czas trwa.  – dodaje Marta Grzelak dyrektor biura Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej..

Pomysłodawcą i głównym realizatorem projektu Podlaskiego Bonu Turystycznego był członek zarządu województwa Bogdan Dyjuk.

Władze województwa wiedzą też, po analizie tegorocznej edycji Podlaskiego Bonu Turystycznego, gdzie w Polsce jest największe zainteresowanie przyjazdem do naszego regionu.

Obecna edycja programu ma trwać do końca roku. – Mamy już plany na kolejny sezon – mówi Bogdan Dyjuk.

Turystyczna ósemka, to kolejny projekt województwa podlaskiego, w tym roku realizowany w okolicach Białegostoku. Polega na uruchomieniu wahadłowych kursów autobusów przewożących turystów do najciekawszych miejsc. W przyszłości pomysł ten ma być rozszerzony na inne części województwa.

Koszt programu Podlaski Bon Turystyczny to obecnie 4 miliony złotych .

 

Exit mobile version