Giżycko
Bezpośrednią obsługę klientów ograniczył od poniedziałku (19.10.20) giżycki Urząd Miejski.
Wszystkie sprawy można załatwić telefonicznie lub przez internet. Do kontaktu z urzędnikami zalecane są platformy www.cyfrowe–mazury.pl, ePUAP: www.gov.pl, www.obywatel.gov.pl.
Obsługa bezpośrednia i osobista klientów będzie możliwa tylko w wyjątkowych sytuacjach, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub mailowym.
– Należy też liczyć się z tym, że załatwianie spraw może trwać dłużej – mówi Małgorzata Kulas-Szyrmer z giżyckiego ratusza.
Wszystkie płatności powinny być dokonywane przelewem na konto urzędu.
Zawieszone zostały też bezpośrednie spotkania z burmistrzem Giżycka.
Zmiany w obsłudze klientów giżyckiego ratusza obowiązują do odwołania.