Radio5
SŁUCHAJ
  • WIADOMOŚCI
    • INFORMACJE
    • KULTURA
    • MUZYKA
    • SPORT
    • POGODA
  • REGION
    • AUGUSTÓW
    • EŁK
    • GIŻYCKO
    • GOŁDAP
    • OLECKO
    • SEJNY
    • SUWAŁKI
    • POLSKA I ŚWIAT
  • GOŚCIE
  • RADIO5 TV
  • WYBORY2023
  • KALENDARIUM
  • REKLAMA
  • RADIO
    • KATALOG FIRM
    • OGŁOSZENIA
    • KONKURSY
    • LUDZIE RADIA
    • PATRONAT MEDIALNY
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • KONTAKT
Brak wyników
Pokaż wszystko

Wybierz język

Radio5
  • WIADOMOŚCI
    • INFORMACJE
    • KULTURA
    • MUZYKA
    • SPORT
    • POGODA
  • REGION
    • AUGUSTÓW
    • EŁK
    • GIŻYCKO
    • GOŁDAP
    • OLECKO
    • SEJNY
    • SUWAŁKI
    • POLSKA I ŚWIAT
  • GOŚCIE
  • RADIO5 TV
  • WYBORY2023
  • KALENDARIUM
  • REKLAMA
  • RADIO
    • KATALOG FIRM
    • OGŁOSZENIA
    • KONKURSY
    • LUDZIE RADIA
    • PATRONAT MEDIALNY
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • KONTAKT
Brak wyników
Pokaż wszystko
Radio5
Strona Główna Wyróżnienie Sponsorowane

CAL – Prawdziwe drzwi

Martyna Red. Martyna
13 kwietnia 2021
w Sponsorowane
0
kalipe wizualizacja
0
SHARES
0
VIEWS
Udostępnij na FacebookUdostępnij na Twitter

Czym marka CAL prawdziwe drzwi zaskoczy Klientów?

CAL otwiera sezon na drzwi zewnętrzne i prezentuje filozofię marki.

We wtorek CAL prawdziwe drzwi opublikował nowe katalogi drzwi zewnętrznych i wewnętrznych. To łącznie aż 18 kolekcji drzwi. Osiem prezentujących kluczową kompetencję CAL, czyli drzwi zewnętrzne wejściowe do domów czy kamienic i 10 kolekcji drzwi do wnętrza domu Klientów. Liczba wzorów podstawowych przyprawia o zawrót głowy: to ponad 220 modeli tylko na stronie internetowej. Poza tym w katalogu znajdują się dostępne konfiguracje drzwi z naświetlami bocznymi i górnymi. To dobra inspiracja do tworzenia indywidualnych portali drzwiowych.

Drzwi w lepszych standardach

Wzory drzwi zewnętrznych są dostępne w aż pięciu standardach: Arctic i CPH Component (rekomendowane do domów pasywnych), Presenta (drzwi zlicowane z płaszczyzną skrzydła, w których zawiasy są ukryte), Termo (standard będący jednym z najczęstszych wyborów, o parametrach budownictwa energooszczędnego) oraz Komfort, czyli drzwi w konstrukcji tradycyjnej tzw. ramowo-płycinowe – klasyczne w formie, spełniające najnowsze normy budownictwa.

– W katalogu drzwi zewnętrznych znalazł się unikalny, opracowany z architektami, mini przewodnik po stylach budowlanych, ze wskazówkami jakie drzwi wybrać. Opisaliśmy też szczegółowo dopłaty do akcesoriów, aby zaskakiwać Klienta tylko pozytywnie – tłumaczy Czesław Suski, Dyrektor ds. Sprzedaży. – Poza tym powstała specjalna zakładka z dopłatami, która jest dostępna z poziomu każdej strony katalogu, co owocuje jeszcze lepszym doświadczeniem Klienta w obcowaniu z naszą marką – dodaje Czesław Suski.

wizualizacja loft otwarty kopia 1

Nic nie musisz, wszystko możesz!

– Każde drzwi są inne, nie tylko dlatego że struktura drzwi wykończonych w kolorach transparentnych jest różna, ale także dzięki dostępnej konfiguracji. Klient może wybrać materiał: sosnę, dąb lub modrzew. Decyduje o szkleniu, o akcesoriach, o opcjonalnej biometrycznej kontroli dostępu oraz o gabarycie drzwi. Nic nie musi, ale wszystko może. Nie musi skupiać się na technikaliach bo bogate wyposażenie drzwi jest w cenie, wszystko co potrzebne do uzyskania ciepła i bezpieczeństwa mamy w standardzie. Klient może zająć się dizajnem i dostosowaniem drzwi do swoich potrzeb. – tłumaczy Sylwia Ciszewska, Dyrektor Zarządzająca CAL prawdziwe drzwi.

To podkreśla filozofię marki. CAL kieruje komunikację do klientów świadomych swoich potrzeb, a jednocześnie nie zmusza do “doktoryzowania się” w temacie drzwi. Zaawansowanie technologiczne i bogate wyposażenie w standardzie dotyczą każdego produktu. Hasło „Nic nie musisz, wszystko możesz!” podkreśla dwojaką naturę oferty. Z jednej strony swobodę wyboru, a z drugiej wezwanie do działania. Z racji kobiecego przywództwa marki rozumiemy jak ważne jest, aby kobiety potrafiły zawalczyć o siebie nie tylko w życiu zawodowym, ale i prywatnym. Jeśli tylko chcą.

Historia pewnej Klientki

– Pewna Klientka napisała do nas: „Drzwi bomba! Ale przekonaj męża do takiego koloru” – opowiada Sylwia Ciszewska. Odpowiedzieliśmy: „A może dwukolor? Kolor męża po stronie zewnętrznej, a pudrowany róż po stronie wewnętrznej” – nasze rozwiązania pozwalają dostosować się do potrzeb wszystkich mieszkańców domu – wyjaśnia Sylwia Ciszewska.

Jakość marki potwierdza sama Dyrektor Zarządzająca, która już z poziomu okładki wydanego katalogu mówi, że wybrała prawdziwe drzwi: – zrobiła to dla siebie i dla rodziny. Osobiście też występuje w spocie marki. – Te pozytywne skojarzenia budują świat wartości CAL – dodaje Paweł Krzemiński, Manager ds. Marketingu zajmujący się komunikacją prawdziwych drzwi i autor sloganu.

Więcej o marce CAL

CAL tworzy doświadczony zespół specjalistów i pasjonatów, którzy znają się na drewnie. Istnieje na polskim rynku jako firma rodzinna, spółka jawna z polskim kapitałem od 1985 roku. Niedawno obchodziła 35-lecie. Ma w swojej ofercie zarówno rozwiązania standardowe, jak i modele realizowane w oparciu o indywidualne projekty. Produkuje drzwi drewniane i alu-drewniane (drewniano-aluminiowe). Klasyczne i nowoczesne. W działaniach krzewi rodzinność i ducha równych praw. Więcej informacji o CAL znajdziesz na www.drzwi-cal.pl

REKLAMA
Poprzedni

Ponad 13 tysięcy zakażeń i 644 zgony

Następny

Mogą dłużej rozmawiać przez telefon

Podobne

Artur Urbański, zastępca prezydenta Ełku
Ełk

Mężczyźni znów mogą się zbadać

5 grudnia 2023
basen plywalnia tor
Informacje

Zdzisław Przełomiec z pomysłem na zamknięty basen

5 grudnia 2023
1bbbvb
Sponsorowane

Oto garść informacji na temat dotacji na rowery elektryczne

5 grudnia 2023
lapma latarnia oswietlenie e1602175146695
Augustów

Będą wymieniać uliczne lampy

5 grudnia 2023
prokuratura suwalki e1548246526605
Hot

Matka czterolatka z zarzutami

5 grudnia 2023
kajdanki policja
Ełk

Nadarzyła się okazja, więc złodziej skorzystał

5 grudnia 2023
zdjęcie ilustracyjne, KPP w Olecku
Ełk

Kierował pomimo potrójnego zakazu

5 grudnia 2023
zdjęcie ilustracyjne, KPP w Giżycku
Region

Rajd pijanego traktorzysty

5 grudnia 2023
Pokaż więcej
Następny
Wojciech Szczudlo

Mogą dłużej rozmawiać przez telefon

Please login to join discussion

Czytaj również

Mężczyźni znów mogą się zbadać

Zdzisław Przełomiec z pomysłem na zamknięty basen

Oto garść informacji na temat dotacji na rowery elektryczne

Będą wymieniać uliczne lampy

Matka czterolatka z zarzutami

Nadarzyła się okazja, więc złodziej skorzystał

Kierował pomimo potrójnego zakazu

Rajd pijanego traktorzysty

Kolizja osobówki z łosiem

Puch może zamienić się w śmiertelne niebezpieczeństwo

REKLAMA

RADIO 5 SUWAŁKI

ul. Bulwarowa 5
16-400 Suwałki
tel. (087) 567 80 00
serwis@radio5.com.pl

RADIO 5 EŁK

ul. Małeckich 2
19-300 Ełk
tel. (087) 621 59 00
elk@radio5.com.pl

Agencja Reklamowa Radio 5

Suwałki
ul. ks. J. Zawadzkiego 2 lok. 1.2
16-400 Suwałki
tel. (087) 566 62 10
reklama.suwalki@radio5.com.pl
Ełk
ul. Małeckich 2
19-300 Ełk
tel. (087) 621 59 00
robert@radio5.com.pl

  • KONKURSY
  • LUDZIE RADIA
  • REKLAMA
  • PATRONAT MEDIALNY
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • NADAWCA
  • KONTAKT
© 2021 Radio5. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Praca Ełk | Ogłoszenie o pracę | The protocol | Targi pracy |
wybierzdewelopera.pl - Suwałki | Praca Suwałki |
Beton Suwałki

gnews
Brak wyników
Pokaż wszystko
  • WIADOMOŚCI
    • INFORMACJE
    • KULTURA
    • MUZYKA
    • SPORT
    • POGODA
  • REGION
    • AUGUSTÓW
    • EŁK
    • GIŻYCKO
    • GOŁDAP
    • OLECKO
    • SEJNY
    • SUWAŁKI
    • POLSKA I ŚWIAT
  • GOŚCIE
  • RADIO5 TV
  • WYBORY
  • KALENDARIUM
  • REKLAMA
  • RADIO
    • KATALOG FIRM
    • OGŁOSZENIA
    • KONKURSY
    • LUDZIE RADIA
    • PATRONAT MEDIALNY
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • KONTAKT

© 2021 Radio5. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Translate »
Ta witryna wykorzystuje cookie. Kontynuując przeglądanie wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony Polityki prywatności.