Radio5
SŁUCHAJ
  • WIADOMOŚCI
    • INFORMACJE
    • KULTURA
    • MUZYKA
    • SPORT
    • POGODA
  • REGION
    • AUGUSTÓW
    • EŁK
    • GIŻYCKO
    • GOŁDAP
    • GRAJEWO
    • OLECKO
    • SEJNY
    • SUWAŁKI
    • POLSKA I ŚWIAT
  • GOŚCIE
  • SZLAKAMI SUWALSZCZYZNY
  • RADIO5 TV
  • KALENDARIUM
  • REKLAMA
  • RADIO
    • KATALOG FIRM
    • OGŁOSZENIA
    • KONKURSY
    • LUDZIE RADIA
    • NIEZAPOMNIANI
    • AUDYCJE
    • PATRONAT MEDIALNY
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • KONTAKT
Brak wyników
Pokaż wszystko

Wybierz język

Radio5
  • WIADOMOŚCI
    • INFORMACJE
    • KULTURA
    • MUZYKA
    • SPORT
    • POGODA
  • REGION
    • AUGUSTÓW
    • EŁK
    • GIŻYCKO
    • GOŁDAP
    • GRAJEWO
    • OLECKO
    • SEJNY
    • SUWAŁKI
    • POLSKA I ŚWIAT
  • GOŚCIE
  • SZLAKAMI SUWALSZCZYZNY
  • RADIO5 TV
  • KALENDARIUM
  • REKLAMA
  • RADIO
    • KATALOG FIRM
    • OGŁOSZENIA
    • KONKURSY
    • LUDZIE RADIA
    • NIEZAPOMNIANI
    • AUDYCJE
    • PATRONAT MEDIALNY
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • KONTAKT
Brak wyników
Pokaż wszystko
Radio5
SŁUCHAJ
Strona Główna Wyróżnienie Sponsorowane

Strona internetowa… i co dalej?

AK Red. AK
23 lipca 2021
w Sponsorowane
0
strona internetowa1
0
SHARES
0
VIEWS
Udostępnij na FacebookUdostępnij na Twitter

 

Strona internetowa… i co dalej?

W dzisiejszych czasach biznes w dużej mierze przeniósł się do sieci internetowej. Swoje witryny mają już nawet małe, lokalne firmy, które jeszcze kilka lat temu uważały to za niepotrzebne. Ilości sklepów internetowych z dosłownie każdym asortymentem ciężko byłoby się nawet doliczyć. Wszystkie one stają jednak przed dylematem – co zrobić, by nie tylko być?

Jak zaistnieć w internecie?

W obliczu tak dużej konkurencji pojawia się problem – jak dotrzeć do potencjalnego klienta? Jak przekonać go, że właśnie z oferty zawartej na naszej stronie/w naszym sklepie powinien skorzystać? Samo „postawienie” strony jest jedynie pierwszym krokiem do tego, by dzięki niej pozyskiwać klientów. Krokiem dość prostym, w porównaniu z tym, co czeka nas dalej… Od razu więc na etapie tworzenia witryny i strategii jej obecności w sieci pojawia się pytanie – co to jest SEM?
Jest to mianowicie szeroko rozumiany marketing w wyszukiwarkach. Obecnie de facto skierowany głównie na jedną wyszukiwarkę, czyli Google, która w naszym kraju zawładnęła niemal całym rynkiem. Można wyróżnić dwa podstawowe składniki takiego marketingu. Pierwszym jest tzw. SEO, pod którym przyjęło się rozumieć pozycjonowanie. Jak sama nazwa wskazuje takie działania pozwalają na budowanie pozycji witryny w naturalnych (organicznych) wynikach wyszukiwania. Mówiąc prościej – wpływają na to, że użytkownik wpisujący konkretną frazę w wyszukiwarce, w wynikach na wysokiej pozycji widzi właśnie naszą stronę. Działania SEO uznaje się za bardzo skuteczne w dłuższym okresie. Raczej nie jest możliwe, zwłaszcza w warunkach dużej konkurencji, by pozwoliły one na szybkie efekty. Liczy się je raczej w miesiącach, chociaż osiągnięte charakteryzują się bardzo dobrą stopą zwrotu z inwestycji. Co mają robić firmy, które dopiero wchodzą na rynek? W ich przypadku zaleca się podejmować działania nastawione na reklamy płatne – czyli tak zwane kampanie PPC (z angielskiego Płatne Za Klikniecie). One z kolei mogą przynieść efekt dosłownie na drugi dzień po uruchomieni kampanii, co pozwana na szybkie uzyskanie strumienia przychodów.

Działasz lokalnie? Reklamuj się lokalnie

Strategie marketingowe nie muszą bynajmniej obejmować całego kraju – przecież nie każda firma działa poza rynkiem lokalnym, do którego może należeć województwo, miasto, czy nawet dzielnica. By tego dokonać można korzystać z tzw. pozycjonowania lokalnego, które uwzględnia wyszukiwania użytkowników z oznaczeniem lokalizacji, np. z podaniem nazwy miasta. Bardzo skutecznym narzędziem jest także pozycjonowanie w Mapach Google. Z tej usługi wyszukiwarki korzysta chyba każdy. Początkowo jej rola skupiała się na dostarczaniu wskazówek dojazdu do danego miejsca i analizie ruchu drogowego. Obecnie Google Maps to także bardzo dobry sposób na prezentację oferty swojej firmy za pomocą tzw. wizytówek. Z założenia zawierają one adres i położenie danej działalności, co pozwala trafić do klientów szukających produktu/usługi w określonej lokalizacji albo po prostu najbliżej miejsca zamieszkania czy przebywania. Wizytówki Google Moja Firma pozwalają na zamieszczenie nie tylko adresu, ale i innych elementów, jak informacje o godzinach pracy, czat z użytkownikami, prezentacja oferty. Jednak najważniejszym z nich są opinie, dzięki którym klienci wiedzą, jak daną firmę oceniają inni, co polecają, na co zwracają uwagę. Lub przed czym przestrzegają, bo przecież opinie nie muszą być pozytywne i bynajmniej nie każda musi podobać się właścicielom wizytówki… Jak usunąć opinię z Google? Proces obejmuje min. odwołanie się do supportu Google, co jednak nie zawsze jest skuteczne. Najlepszym więc rozwiązaniem jest po prostu świadczenie wysokiej jakości obsługi i nie narażanie się na negatywne opinie. Jeśli zaś pojawią się – wyciągnięcie wniosków na przyszłość i nauka na własnych błędach.

 

Artykuł Sponsorowany

REKLAMA
Poprzedni

Pożar bel siana

Następny

Z Maryją Na Jeziorach

Podobne

16 Pomorska Dywizja Zmechanizowana
Informacje

Strefa buforowa na granicy przedłużona

5 grudnia 2025
zdjęcie ilustracyjne
Augustów

Niższa kara dla sprawcy tragicznego wypadku

5 grudnia 2025
senior kradziez zdj ilustracyjne
Informacje

ZUS na nowo przeliczy emerytury

5 grudnia 2025
zdj. Miasto Giżycko
Giżycko

Mieszkańcy wspólnie ubiorą choinkę

4 grudnia 2025
SOK
Informacje

Mirosława Krymska – pedagożka teatru z SOK z Nagrodą Marszałka Województwa Podlaskiego

4 grudnia 2025
autokar katastrofa fot kpp pisz
Ełk

Wiozła uczniów. Oskarżają ją o sprowadzenie katastrofy w ruchu lądowym

4 grudnia 2025
fot. Artur Warchala
Informacje

Uczniowie z Puńska z nagrodami

4 grudnia 2025
lodowisko 4
Informacje

Otwarcie sezonu na miejskim lodowisku w Suwałkach

4 grudnia 2025
Pokaż więcej
Następny
Archiwum Diecezji Ełckiej

Z Maryją Na Jeziorach

Please login to join discussion

Czytaj również

Strefa buforowa na granicy przedłużona

Niższa kara dla sprawcy tragicznego wypadku

ZUS na nowo przeliczy emerytury

Mieszkańcy wspólnie ubiorą choinkę

Mirosława Krymska – pedagożka teatru z SOK z Nagrodą Marszałka Województwa Podlaskiego

Wiozła uczniów. Oskarżają ją o sprowadzenie katastrofy w ruchu lądowym

Uczniowie z Puńska z nagrodami

Otwarcie sezonu na miejskim lodowisku w Suwałkach

Suwalski szpital zakupi sprzęt do diagnostyki patomorfologicznej

Województwo podlaskie zwycięzcą tegorocznego sezonu turystycznego

REKLAMA

RADIO 5 SUWAŁKI

ul. Bulwarowa 5
16-400 Suwałki
tel. (087) 567 80 00
serwis@radio5.com.pl

RADIO 5 EŁK

ul. Małeckich 2
19-300 Ełk
tel. (87) 621 59 00
elk@radio5.com.pl

Agencja Reklamowa Radio 5

Suwałki
ul. Ks J. Zawadzkiego 2 lok. 1.2
16-400 Suwałki
tel. (087) 566 62 10
reklama.suwalki@radio5.com.pl

  • KONKURSY
  • LUDZIE RADIA
  • REKLAMA
  • PATRONAT MEDIALNY
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • NADAWCA
  • KONTAKT
© 2025 Radio5. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Praca Ełk | Ogłoszenie o pracę | The protocol | Targi pracy |
Praca Suwałki | Praca na Gowork.pl | XTB - czy warto? | Kwiaciarnia Laflora.pl

gnews
Translate »
Brak wyników
Pokaż wszystko
  • WIADOMOŚCI
    • INFORMACJE
    • KULTURA
    • MUZYKA
    • SPORT
    • POGODA
  • REGION
    • AUGUSTÓW
    • EŁK
    • GIŻYCKO
    • GOŁDAP
    • GRAJEWO
    • OLECKO
    • SEJNY
    • SUWAŁKI
    • POLSKA I ŚWIAT
  • GOŚCIE
  • SZLAKAMI SUWALSZCZYZNY
  • RADIO5 TV
  • KALENDARIUM
  • REKLAMA
  • RADIO
    • KATALOG FIRM
    • OGŁOSZENIA
    • KONKURSY
    • LUDZIE RADIA
    • NIEZAPOMNIANI
    • AUDYCJE
    • PATRONAT MEDIALNY
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • KONTAKT

© 2024 Radio5. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Ta witryna wykorzystuje cookie. Kontynuując przeglądanie wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony Polityki prywatności.