Radio5
SŁUCHAJ
  • WIADOMOŚCI
    • INFORMACJE
    • KULTURA
    • MUZYKA
    • SPORT
    • POGODA
  • REGION
    • AUGUSTÓW
    • EŁK
    • GIŻYCKO
    • GOŁDAP
    • OLECKO
    • SEJNY
    • SUWAŁKI
    • POLSKA I ŚWIAT
  • LIDERZY BIZNESU
  • COVID-19
  • GOŚCIE
  • RADIO5 TV
  • KALENDARIUM
  • REKLAMA
  • RADIO
    • KATALOG FIRM
    • OGŁOSZENIA
    • KONKURSY
    • LUDZIE RADIA
    • PATRONAT MEDIALNY
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • KONTAKT
Brak wyników
Pokaż wszystko

Wybierz język

Radio5
  • WIADOMOŚCI
    • INFORMACJE
    • KULTURA
    • MUZYKA
    • SPORT
    • POGODA
  • REGION
    • AUGUSTÓW
    • EŁK
    • GIŻYCKO
    • GOŁDAP
    • OLECKO
    • SEJNY
    • SUWAŁKI
    • POLSKA I ŚWIAT
  • LIDERZY BIZNESU
  • COVID-19
  • GOŚCIE
  • RADIO5 TV
  • KALENDARIUM
  • REKLAMA
  • RADIO
    • KATALOG FIRM
    • OGŁOSZENIA
    • KONKURSY
    • LUDZIE RADIA
    • PATRONAT MEDIALNY
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • KONTAKT
Brak wyników
Pokaż wszystko
Radio5
Strona Główna Wyróżnienie Sponsorowane BSG

Jak przygotować atrakcyjną etykietę na produkty kosmetyczne?

AA Red. AA
17 maja 2022
w Sponsorowane BSG
0
0
SHARES
0
VIEWS
Udostępnij na FacebookUdostępnij na Twitter

Na sklepowych półkach można znaleźć wiele kosmetyków – zarówno pielęgnacyjnych, jak i do makijażu. Konkurencja między produkującymi je firmami jest więc duża. Aby wyróżnić swój kosmetyk na tle innych, przedsiębiorstwa powinny zwrócić szczególną uwagę na jego prezentację wizualną. Muszą więc zadbać m.in. o estetyczną etykietę na produkt. Oprócz tego powinny pamiętać, aby umieścić na niej wszystkie ważne informacje.

Jakie informacje powinny znaleźć się na etykiecie kosmetyków?

Etykiety na opakowaniach produktów kosmetycznych spełniają bardzo ważną funkcję. Często to właśnie ich zadaniem jest przekazanie ważnych informacji na temat danego towaru potencjalnym konsumentom. Projektując etykiety na kosmetyki do wydruku, (https://unilogo-drukarnia.pl/dlaczego-firmy-kosmetyczne-uwielbiaja-nasze-etykiety) trzeba więc w pierwszej kolejności zwrócić uwagę na to, aby znalazły się na nich wszystkie niezbędne elementy, które nie tylko mają znaczenie dla klientów, lecz także są wymagane przez prawo.
Zgodnie z regulacjami, na etykietach lub opakowaniach kosmetyków producenci powinni umieścić:

  • nazwę handlową, pod którą występuje dany towar;
  • nazwę i adres przedsiębiorstwa, które wyprodukowało dany produkt;
  • informacje na temat ilości kosmetyku, która znajduje się w opakowaniu (może być ona wyrażona w gramach lub mililitrach);
  • numer partii produktu (lub inne oznaczenie tego typu);
  • datę minimalnej trwałości kosmetyku (o ile jego czas przydatności do użycia wynosi mniej niż 30 miesięcy);
  • szczegółową listę składników obecnych w danym produkcie, która jest wyrażona międzynarodowymi nazwami (tzw. INCI, czyli International Nomenclature of Chemical Ingredients); składniki powinny być wymieniane w odpowiedniej kolejności, a więc od tego, którego jest najwięcej, do tego, którego jest najmniej;
  • ostrzeżenia związane z używaniem produktu (np. jeśli jest to kosmetyk łatwopalny lub gdy nie należy stosować go u dzieci poniżej konkretnego wieku);
  • dane dotyczące funkcji kosmetyku;
  • informacje na temat sposobu przechowywania produktu, o ile konkretne warunki mają wpływ na jego właściwości;
  • symbol PAO (Period After Opening) w przypadku kosmetyków, które można stosować wielokrotnie; informuje on o tym, ile czasu po otwarciu produkt zachowa swoje pierwotne właściwości.

Na etykiecie mogą też znaleźć się oczywiście dodatkowe informacje. Wszystkie umieszczone na niej dane muszą być jednak jak najbardziej czytelne. Ważne jest też ich rozmieszczenie. Kupujący dany produkt klient powinien móc od razu znaleźć najważniejsze informacje na temat kosmetyku.

O czym pamiętać, tworząc ładną etykietę na produkty kosmetyczne?

Etykiety na kosmetyki, poza informowaniem, pełnią też funkcję marketingową. To właśnie one bardzo często przyciągają uwagę konsumentów. Niektórzy bowiem podczas zakupów kierują się pierwszym wrażeniem. Jeżeli jakieś opakowanie im się spodoba, istnieje o wiele większa szansa, że zdecydują się na zakup znajdującego się w nim produktu.

Etykiety na kosmetyki muszą więc być atrakcyjne wizualnie. Ważny jest ich kolor, użyta czcionka (zarówno jej rodzaj, jak i wielkość), a także elementy ozdobne. Istotne, aby taka nalepka odpowiednio eksponowała nazwę towaru. W oczy powinno też od razu rzucać się logo firmy. Nie można ponadto zapominać o oryginalnej grafice, która jest dostosowana do rodzaju produktu oraz do grupy docelowej, do której kierowany jest dany kosmetyk. Powinna być także spójna z ogólną prezentacją wizualną konkretnej firmy. Warto przy tym brać pod uwagę najnowsze trendy – dzięki temu łatwiej o zaciekawienie klientów.

 

Artykuł sponsorowany

REKLAMA
Poprzedni

Nagrody sportowe wręczone

Następny

Nie żyje Edward Janus

Podobne

Sponsorowane BSG

Wammashop.pl – kompleksowe wyposażenie dla przemysłu spożywczego

23 czerwca 2022
Sponsorowane

Ostatnie chwile zapisów na wakacyjne półkolonie w Movement Arenie

23 czerwca 2022
Sponsorowane

Marketing i zarządzanie: Czy warto wybrać się na studia podyplomowe?

21 czerwca 2022
Sponsorowane

Jak cieciorka jest dla nas zdrowa?

21 czerwca 2022
null
Sponsorowane BSG

Czy warto kupić odkurzacz automatyczny?

21 czerwca 2022
Sponsorowane

Pracownicy stoczni MBBP J.W. Ślepsk integrowali się podczas pikniku w Augustowie

15 czerwca 2022
Sponsorowane

Niezbędne narzędzia do sadu i ogrodu kupisz w sklepie Majster.

9 czerwca 2022
Sponsorowane

Udana misja wiceministra rolnictwa i rozwoju wsi Lecha Kołakowskiego w Wietnamie

8 czerwca 2022
Pokaż więcej
Następny
Edward Janus

Nie żyje Edward Janus

Please login to join discussion

Czytaj również

Powitanie lata w Gibach

Augustów – kardiologia zostaje

XXI Piknik Kawaleryjski

W piątek utonęło 5 osób – informuje RCB

Wigry do IV ligi

Atak nożownika w porcie

Noc Kupały w Suwałkach

Sordachy i Regielnicę połączy dobrej jakości droga

Sordachy i Regielnicę połączy dobrej jakości droga

Ewa Sidorek nie jest już prezesem Wigier

REKLAMA

RADIO 5 SUWAŁKI

ul. Bulwarowa 5
16-400 Suwałki
tel. (087) 567 80 00
serwis@radio5.com.pl

RADIO 5 EŁK

ul. Małeckich 2
19-300 Ełk
tel. (087) 621 59 00
elk@radio5.com.pl

Agencja Reklamowa Radio 5

Suwałki
ul. ks. J. Zawadzkiego 2 lok. 1.2
16-400 Suwałki
tel. (087) 566 62 10
reklama.suwalki@radio5.com.pl
Ełk
ul. Małeckich 2
19-300 Ełk
tel. (087) 621 59 00
robert@radio5.com.pl

  • KONKURSY
  • LUDZIE RADIA
  • REKLAMA
  • PATRONAT MEDIALNY
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • KONTAKT
© 2021 Radio5. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Praca | wybierzdewelopera.pl - Suwałki

gnews
Brak wyników
Pokaż wszystko
  • WIADOMOŚCI
    • INFORMACJE
    • KULTURA
    • MUZYKA
    • SPORT
    • POGODA
  • REGION
    • AUGUSTÓW
    • EŁK
    • GIŻYCKO
    • GOŁDAP
    • OLECKO
    • SEJNY
    • SUWAŁKI
    • POLSKA I ŚWIAT
  • LIDERZY BIZNESU
  • COVID-19
  • GOŚCIE
  • RADIO5 TV
  • KALENDARIUM
  • REKLAMA
  • RADIO
    • KATALOG FIRM
    • OGŁOSZENIA
    • KONKURSY
    • LUDZIE RADIA
    • PATRONAT MEDIALNY
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • KONTAKT

© 2021 Radio5. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Translate »
Ta witryna wykorzystuje cookie. Kontynuując przeglądanie wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony Polityki prywatności.