Ełk
Dzięki projektowi „Wirtualna Tożsamość” Amelia Rynkiewicz i Michał Trzeciakowski, uczniowie Zespołu Szkół nr 5 w Ełku zostali finalistami olimpiady Zwolnieni z Teorii, co oznacza, że swój projekt zrealizowali od A do Z.
Jak tłumaczy Agnieszka Łukaszewicz, nauczycielka „ekonomiaka”, ogólnopolski program Zwolnieni z Teorii daje młodzieży przestrzeń do realizowania swoich pomysłów, umożliwia zdobycie doświadczenia i daje kompetencje niezbędne na dzisiejszym rynku pracy.
Odbiorcami projektu „Wirtualna Tożsamość” byli do młodzi użytkownicy mediów społecznościowych, którzy z social mediów mogą czerpać wiele korzyści, ale również napotkać na niebezpieczeństwo.
Amelia i Michał stworzyli kampanię w mediach społecznościowych, a także przeprowadzili warsztaty dla uczniów szkoły podstawowej.
W wojewódzkim rankingu olimpiady Zwolnieni z Teorii projekt „Wirtualna Tożsamość” zajął 17. pozycję na 25 finałowych przedsięwzięć realizowanych przez uczniów Warmii i Mazur. W tym gronie znalazł się także projekt uczniów II Liceum Ogólnokształcącego Ełku












