Czym są Szybkie Nadania w ofercie InPost?
Szybkie Nadania to usługa, która została wprowadzona dla Klientów Indywidualnych przez InPost. Jest to usługa dostępna 24/7 i można w dowolnym czasie nadać paczkę w wybranym automacie Paczkomat®. Nie trzeba mieć nawet konta, ani się logować, a same formalności są uproszczone do minimum. Klient nie czeka w kolejkach ani nie jest ograniczony godzinami nadania. Jedyny jego obowiązek to wprowadzenie danych przesyłki online i nadanie paczki w urządzeniu Paczkomat®. Jest to duży ukłon w stronę Klientów Indywidualnych, którzy nie muszą już martwić się jak szybko nadawać swoje paczki. Wypełnienie danych zajmuje około minutę, więc jak widać, jest to bardzo szybki proces. Prosty formularz i możliwość szybkiego wysłania paczki to zachęta dla Klienta, którzy nie muszą martwić się o jakiekolwiek ograniczenia jak miejsce nadania i jego sposób, a także czas nadania. Automaty Paczkomat® znajdują się praktycznie wszędzie i w dużych miastach może być ich kilka lub kilkanaście w najbliższej okolicy.
Co daje Manager Paczek?
Manager Paczek to specjalny system, który powstał po to, aby wygodnie i szybko nadawać przesyłki paczkomatowe i kurierskie. Umożliwia on pobieranie etykiet, sprawdzanie archiwum paczek i śledzenie paczek. Manager Paczek jest na tyle intuicyjny, że jego obsługa jest naprawdę prosta. Jeśli wybierze się nadanie paczki za pomocą automatu Paczkomat®, trzeba wypełnić formularz na stronie www, wydrukować etykietę i nakleić ją na paczkę. Następny krok to wycieczka do automatu Paczkomat, zeskanowanie kodu kreskowego z etykiety i włożenie paczki do skrytki. Można też zamówić kuriera, który odbierze paczkę pod wybranym adresem. Manager Paczek pozwoli na większą kontrolę regularnie nadanych paczek. Jest to opcja zarówno dla Klientów Indywidualnych, jak i dla Biznesu. Liczy się częste wysyłanie paczek, które wtedy można mieć pod kontrolą, aby wiedzieć kiedy, jaka paczka i do kogo została wysłana. Taka możliwość jest idealna dla osób, które wysyłają wiele paczek oraz lubią porządek i chcą wiedzieć dokładnie co dzieje się aktualnie z paczką.
Nadawanie bez etykiety w aplikacji mobilnej InPost Mobile
To jedna z rewolucyjnych usług, jaką zapewnia InPost. Nowość to brak konieczności drukowania etykiety dla danej paczki. Wystarczy w aplikacji mobilnej wypełnić dane o przesyłce i Klient otrzymuje kod QR, który skanuje w automacie Paczkomat® lub wpisuje kod nadania, jaki pojawia się w aplikacji. Taka usługa to krok naprzeciw Klientom, których ograniczało drukowanie etykiet. Nie każdy ma w domu drukarkę lub miejsce, gdzie można wydrukować etykietę. Niezwykła wygoda jaką zapewnia InPost świadczy o wysokiej jakości świadczonych usług i innowacyjnym podejściu do usług kurierskich. Taka paczka nadana w systemie InPost to wygoda i bezpieczeństwo dla Klienta Indywidualnego. Paczka nadana bez etykiety to także czysta ekologia i skupienie się na samej wysyłce, a nie zbędnych formalnościach.
Dlaczego warto wybrać Paczkomat?
O zaletach InPost można pisać naprawdę wiele. Czekanie na kurierów pół dnia, aby odebrać paczkę już dawno przestało być jedynym wyborem. InPost zrewolucjonizował usługi kurierskie zarówno dla osób indywidualnych, jak i dla firm. Zarówno odbieranie paczek, jak i ich nadawanie, zostało maksymalnie uproszczone. W wygodnym czasie do 48h można spokojnie odebrać paczkę, bez stresu o to, czy będzie się w domu, gdy przyjdzie kurier. Tak samo nadawanie bez etykiety jest dużym krokiem do przodu, jeśli chodzi o osoby, nie mające dostępu do drukarki. Pełna kontrola nad drogą przesyłki to kolejna, nieoceniona zaleta, która sprawia, że zarówno nadawca, jak i odbiorca mogą czuć się pewnie i unikają zbędnej komunikacji z zapytaniami o paczkę. Przejrzysty system obsługi aplikacji mobilnej ułatwia korzystanie z niej i daje aktualny podgląd do całego systemu zarządzania paczkami. Klient sam wybiera kiedy pójdzie do urządzenia Paczkomat® i może to zrobić przez całą dobę. W porównaniu do godzin dostarczania przez kurierów, które są mocno ograniczone, jest to ogromny krok naprzód.
Artykuł sponsorowany