region
To między innymi producenci miodów, warzyw oraz ziół ekologicznych. Wytwórcy serów i wędlin, pomysłodawcy wyjątkowych lodów i malinowych smakołyków. W poniedziałek, (19.05), poznaliśmy twarze kampanii promocyjnej Podlaskie Centrum Produktu Lokalnego – 2025.
Mówił marszałek województwa podlaskiego Łukasz Prokorym.
To, czym nasz region może się pochwalić i przyciągnąć turystów, oprócz środowiska naturalnego i zabytków, to jest gościnność, a co za tym idzie „turystyka kulinarna”.
– Będziecie państwo wizytówką naszego regionu – mówił do nagrodzonych Bogdan Dyjuk – członek zarządu województwa podlaskiego.
Ambasadorowie Produktu Lokalnego województwa podlaskiego zostali w tym roku wybrani po raz pierwszy.
To ośmiu producentów wyłonionych spośród 34 zgłoszonych do konkursu.
Komisja wybrała również 16 producentów wspierających. Wszyscy staną się twarzami kampanii promującej województwo podlaskie.
Będą to działania prowadzone w mediach, na bilbordach oraz w mediach społecznościowych. Kampania promująca województwo podlaskie wpisuje się w ogólne działania zarządu mające zbudować markę naszego regionu w Polsce i na świecie. Temu służy Podlaski Bon Turystyczny. Kampania promująca produkt lokalny ruszy po wakacjach i potrwa do końca roku.