region
„Zmiana czasu? On po prostu płynie wolniej” czy „My friend. Nie usłyszysz. Poczujesz!” – To tylko niektóre z haseł promujących turystykę w województwie podlaskim.
Urząd Marszałkowski ruszył z kampanią ukazującą walory turystyczne naszego regionu.
Hasło przewodnie akcji, to „Cisza i spokój”.
– Wyraża ono nie tylko charakter regionu, ale też wpisuje się w potrzeby mieszkańców miast na co dzień narażonych na stres, hałas, przebodźcowanie. – mówi członek zarządu województwa podlaskiego Bogdan Dyjuk.
Akcję poprzedziła diagnoza „źródeł wakacyjnego stresu”. To: Męczący lot, rzesze turystów, problemy żołądkowe i natrętni sprzedawcy.
– Tego nie doświadczycie na Podlasiu i Suwalszczyźnie – mówi marszałek Dyjuk.
– U nas panuje cisza i spokój. To dziś pożądane „atrakcje”. regenerują one ciało i głowę. A kontakt z przyrodą to jedno z najlepiej sprawdzonych remediów na stres. – mówił podczas inauguracji kampanii Bogdan Dyjuk.
Promocja województwa podlaskiego w mediach społecznościowych ruszyła 5 czerwca.